logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۰۰۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سپاه استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبرداد

آغاز مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در آستانه نوروز در زنجان

آغاز-مرحله-دوم-طرح-شهید-سلیمانی-در-آستانه-نوروز-در-زنجان
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: با توجه در پیش رو بودن نوروز، مرحله دوم طرح شهید سلیمانی برای کنترل بیماری کرونا در استان زنجان اجرایی می‌شود.

عباس بابایی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; از آغاز مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در استان زنجان خبرداد و اظهار داشت: این مرحله با همکاری نواحی سپاه استان زنجان، ادارات بهداشت شهرستان‌ها و فرمانداران به عنوان رئیس قرارگاه‌های شهرستانی اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش رو بودن عید نوروز و شلوغی بازار و افزایش فعالیت کسبه این طرح در دو هفته جاری اجرایی می‌شود که با افزایش انجام تست‌های سریع کار رهگیری مراقبتی انجام می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در قالب این طرح مبتلایان به بیماری کرونا در سریعترین زمان شناسایی و قرنطینه می‌شوند که این امر موجب جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در جامعه می‌‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از فعالیت 570 تیم رصد و شناسایی و مراقبت بیماران کرونایی در استان زنجان خبرداد و گفت: 84 هزار و 549 خانوار طرح پوشش طرح شهید سلیمانی در استان زنجان قرار می‌گیرند.

بابایی با اشاره به کارگیری یک هزار و 455 نفر بسیجی به صورت روزانه در قالب طرح شهید سلیمانی، بیان داشت: 103 پزشک، 453 پرستار و 758 بهورز در این طرح به کارگیری شده‌اند.

وی با بیان اینکه تیم‌های مراقبتی، حمایتی و نظارتی در قالب این طرح فعالیت می‌کنند، افزود: تا کنون حدود 53 انبار احتکار توسط بسیجیان ناحیه زنجان در قالب این طرح کشف شده است.

این مسئول از فعالیت 970 پایگاه بسیج استان زنجان در طرح شهید سلیمانی خبرداد و گفت: تاکنون 76 هزار و 650 بسیجی در این پایگاه‌ها در طرح شهید سلیمانی به کارگیری شده‌اند.

وی با اشاره به توزیع 29 هزار و 600 بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی در استان زنجان، بیان داشت: از اول شیوع بیماری کرونا ویروس تا کنون 296 هزار و 680 بسته معیشتی و 184هزار بسته بهداشتی در استان زنجان در قالب رزمایش کمک مومنانه توزیع شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر