logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۹۹۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه موقت زنجان:

حمله هوایی آمریکا به مرز عراق و سوریه خطای استراتژیک بود

حمله-هوایی-آمریکا-به-مرز-عراق-و-سوریه-خطای-استراتژیک-بود
امام جمعه موقت زنجان گفت: حمله هوایی آمریکا به دستور جو بایدن به مرز عراق و سوریه خطای استراتژیک بود.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام سید رضا موسوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان، با اشاره به حمله هوایی آمریکا به مرز عراق و سوریه، اظهار داشت: چنین حمله هوایی در گذشته نیز انجام شده است که باید دولت آمریکا مسئولیت کارهای خود را در منطقه بپذیرید.

وی با بیان اینکه چنین اقدامی از سوی آمریکا حماقت محض است، ادامه داد: چنین اقداماتی جوابگو نیست چرا که قدرت ایران در برابر دشمنانی همچون آمریکا مقتدرانه است.

امام جمعه موقت زنجان یادآور شد: چنین حمله‌ای از سوی آمریکا به منظور حمایت از گروه‌های تفکیری اتفاق افتاد که جامعه جهانی آن را محکوم می‌کند.

حجت‌الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: مرز بین دو کشور عراق و سوریه به دلیل داشتن امنیت بیشتر مورد توجه آمریکا بوده و تلاش می‌کند با ارعاب رسانه‌ای دستاوردهای بزرگی را به دست آورد.

وی با بیان اینکه هدف آمریکا نا امن نشان دادن کشورهای محور مقاومت از جمله ایران، لبنان، سوریه و عراق است، ادامه داد: آمریکا می‌خواهد مسئول نا امنی پایگاه‌های نظامی خود را ایران معرفی کند.

خطیب جمعه زنجان خاطرنشان کرد: حشد الشعبی به عنوان قدرتمندترین نیروی مردمی عراق پاسخ چنین اقداماتی را خواهد داد.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه این اقدام آمریکا به ضرر این کشور تمام می‌شود، افزود: آمریکا باید از منطقه خارج شود.

حجت‌الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان بیان داشت: بیست و پنجم رجب سالروز شهادت جانگذار امام موسی بن جعفر (ع) است که این امام نمونه‌ای بزرگ از صبر و مقاومت در برابر دشمنان محسوب می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر