logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۹۹۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
رئیس هیات کاراته استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

200 بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است

200-بسته-معیشتی-به-خانواده‌های-آسیب‌دیده-از-کرونا-توزیع-شده-است
رئیس هیات کاراته استان زنجان گفت: پس از شیوع ویروس کرونا و از ابتدای سال 99 تاکنون 200 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 600 هزار تومان توسط این هیات، تهیه و برای خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا با اولویت خانواده‌های کاراته توزیع شده است.

 محسن سهندی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به عملکرد هیات کاراته استان زنجان طی 4 سال گذشته اظهار داشت: در سال 95 تعداد ورزشکاران بیمه‌شده این رشته ورزشی در استان 1364 نفر بود که امروز با ساماندهی ورزشکاران این عدد به 3200 ورزشکار بیمه‌شده شامل 2200 نفر شهری و یک هزار روستایی رسیده است.

وی، تعداد مربیان فعال آقایان و بانوان را به ترتیب 110 و 60 نفر بیان داشت و خاطرنشان کرد: تعداد داوران فعال در بخش آقایان و بانوان نیز به ترتیب 35 و 50 نفر هستند.

سهندی با بیان اینکه طی این مدت 58 بازیکن از استان زنجان به اردوی تیم‌های ملی دعوت شده‌اند، افزود: طی این مدت 2 نفر از داوران زنجانی به مسابقات آسیایی و شرکت در کلاس ارتقا، اعزام شده، 7 تیم در لیگ کشوری و 2 تیم نیز در لیگ کاراته وان شرکت کرده و زنجان 8 مورد میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را داشته و 57 مورد نیز اعزام به مسابقات قهرمانی کشور و همچنین 22 اعزام به مسابقات بین‌المللی داشته‌ایم.

وی با اشاره به مدال‌های کسب‌شده درمسابقات قهرمانی کشور ادامه داد: در این مسابقات 375 طلا، 326  نقره و 466 برنز توسط کاراته‌کاران زنجانی کسب شده و همچنین 73 طلا، 58 نقره و 93 برنز نیز در مسابقات بین‌المللی به دست آمده است.

رئیس هیات کاراته استان زنجان با بیان اینکه کاراته استان زنجان 18 سبک فعال را تحت پوشش دارد، گفت: کلاس‌های آموزشی مربیگری عملی درجه یک، 2 و 3 در طول 4 سال هر کدام 10 دوره ( مجموع شرکت‌کنندگان 300 نفر)، 5 دوره ارتقای داوری، 8 دوره مربیگری تئوری درجه 3 ، 3 دوره درجه 2 و 2 دوره درجه یک تاکنون برگزار شده که در مجموع 600 نفر مربی در دوره‌های عمومی ارتقای مربیگری تئوری این هیات شرکت داشتند.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این هیات طی 4 سال گذشته اظهار داشت: برگزاری 22 گارگاه دانش‌افزایی، برگزاری بیش از 50 مورد یادواره شهدا و برگزاری 20 مورد اردوی زیارتی - سیاحتی مشهد مقدس از جمله این برنامه‌ها بوده است.

سهندی خاطرنشان کرد: پس از شیوع ویروس کرونا و از ابتدای سال 99 تاکنون 200 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 600 هزار تومان توسط این هیات، تهیه و برای خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا با اولویت خانواده‌های کاراته توزیع شده است.

رئیس هیات کاراته استان زنجان با اشاره به اهم عناوین کسب‌شده توسط این هیات طی 4 سال اخیر گفت: کسب عنوان قهرمانی تیمی مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی امید انتخابی تیم ملی در اصفهان در سال 96 ، کسب مقام سوم تیمی در مجموع رده‌بندی مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم‌های ملی در اصفهان در سال 96 ، کسب مقام دوم تیمی از اولین دوره المپیاد شمال‌غرب کشور در اردبیل در سال 96 ، کسب عنوان قهرمانی تیمی مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نونهالان در شهریار در سال 96 ، کسب مقام اول تیمی از دهمین دوره المپیاد پایگاه‌های استعدادیابی بسیج کشور در زنجان در سال 97 ، کسب عنوان دوم تیمی از یازدهمین دوره المپیاد پایگاه‌های استعدادیابی بسیج کشور در سال 98 ، کسب اولین نشان طلای مسابقات قهرمانی کشور برای اولین بار توسط خانم آیدا طاهر از دومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشوری در زنجان در سال 98 ، کسب 3 نشان طلا 2 نقره و یک برنز از دومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشوری و قرار گرفتن در جایگاه دوم رده‌بندی استانی در سال 98 ، حضور تیم منتخب (بومی) کاراته استان در سوپرلیگ کشور در سال 98 و همچنین کسب عنوان هیات برتر کشوری، معرفی شده از سوی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران در سال 98 بخشی از این موفقیت‌ها است.

وی اظهار داشت: کسب رتبه اول استانی توسط کمیته آموزش معرفی شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان در سال 97 و کسب رتبه سوم استانی در ارزیابی عملکرد صورت‌گرفته از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در سال 98 نیز بخش دیگری از توفیقات هیات کاراته استان زنجان است.

سهندی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز 3 تیم از استان زنجان در لیگ مجازی کاراته کشور شرکت کرده و عنوان سوم تیمی نونهالان و چهارمی رده سنی نوجوانان در بخش دختران به دست آمده است.

به گزارش موج رسا؛ محسن سهندی در مجمع انتخاباتی ریاست هیات کاراته استان زنجان که در روز سه‌شنبه (12 اسفندماه) با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد با کسب قاطع آرای مجمع (19 رای از 19 رای) برای یک دوره 4 ساله دیگر به عنوان رئیس هیات کاراته استان زنجان انتخاب شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر