logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۹۹۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

توزیع میوه شب عید از 24 اسفند ماه در استان زنجان

توزیع-میوه-شب-عید-از-24-اسفند-ماه-در-استان-زنجان
رئیس سازمان صمت استان زنجان از توزیع میوه شب عید از 24 اسفند ماه در استان زنجان خبرداد و گفت: میوه‌های شب عید در مناطق کم برخوردار توزیع می‌شود.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه میوه شب عید به اندازه نیاز بازار در استان زنجان ذخیره شده است اظهار کرد: هنوز قیمت میوه قطعی نشده است.

وی تصریح کرد: در صدد هستیم میوه شب عید(پرتقال و سیب) را از 24 اسفند ماه وارد بازار کرده و کار توزیع را آغاز کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید براینکه امسال قرار است قیمت میوه تنظیم بازار استانی تعیین شود عنوان کرد: تاکید شده قیمت میوه شب عید با پایین‌ترین قیمت ممکن در بازار توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع میوه شب عید بیشتر به دلیل کنترل بازار میوه انجام می‌شود بیان کرد: با توزیع میوه شب عید قیمت‌ها کنترل شده و جلو سوء استفاده‌های احتمالی در بازار گرفته می‌شود.

فغفوری با تاکید براینکه اقدامات کنترل بازار طوری انجام می‌شود که کسبه‌ها و کشاورزان متضرر نمی‌شوند افزود: حمایت از مردم در اولویت قرار دارد.

وی با تاکید براینکه هنوز تعداد مراکز توزیع میوه شب عید مشخص نشده است اما براساس پیش‌بینی‌هایی که داشتیم مراکز توزیع میوه بالاتر از 50 مورد خواهد بود ادامه داد: اتاق اصناف قرار است واحدهایی که تمایل برای توزیع میوه شب عید دارند را معرفی کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: توزیع میوه بیشتر در مناطق کم برخوردار استان زنجان است.

وی در پایان اظهار کرد: قیمت میوه‌های شب عید بر حسب شرایط بازار به منظور انتفاع مردم مناطق کم برخوردار خواهد بود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر