logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۹۹۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان:

اعمال محدودیت‌های جدید در زنجان تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است

اعمال-محدودیت‌های-جدید-در-زنجان-تابع-تصمیمات-ستاد-ملی-کرونا-است
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: اعمال محدودیت‌های جدید در زنجان تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است که روز شنبه تصمیم‌گیری می‌شود.

خدابخش مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: با توجه به انتشار ویروس جهش یافته که نمونه آن درخوزستان وضعیت نامطلوبی را رقم زده است، ضرورت جدی برای استان زنجان رعایت دقیق پروتکل‌ها در بازار، اصناف، پاساژها، مجتمع‌های خدماتی و فروشگاه‌های بزرگ بیشتر احساس می‌شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم بازاریان، اصناف، مدیران مراکز خدماتی و فروشگاه‌های بزرگ هم خودشان پروتکل‌ها بهداشتی را رعایت کنند و هم رعایت آن را به خریداران و دریافت کنندگان توصیه کنند.

این مسئول برضرورت استفاده از مواد ضد عفونی کننده در مراکز خرید تاکید کرد و گفت: باید از هر گونه تجمع و تکثر دوری کرد چرا که رعایت فاصله اجتماعی یک اقدام بازندارنده برای اعمال محدودیت‌های بیشتر است.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان بیان داشت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فضای آرامتری در جامعه ایجاد و مردم و اصناف می‌توانند فعالیت کنند.

مرادی با بیان اینکه اعمال محدودیت های جدید در استان زنجان تابع سیاست‌های ستاد ملی کرونا است، افزود: تصمیم‌گیری‌های جدید این ستاد روز شنبه اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در استان زنجان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی مناطق کاهشی است که توصیه می‌کنیم برای حفظ سلامتی مردم پروتکل‌ها دقیق رعایت شود.

وی در خصوص وضعیت رنگ بندی شهرستان‌های استان زنجان نیز گفت: رنگ بندی شهرستان‌های استان روز شنبه اعلام می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر