logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۹۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه دندی:

انتخابات، جشن ملی ملت ایران، نشانه اقتدار و مردم سالاری دینی است/هرجا در برابر دشمن ایستادگی کردیم،پیروز میدان شدیم

انتخابات،-جشن-ملی-ملت-ایران،-نشانه-اقتدار-و-مردم-سالاری-دینی-است-هرجا-در-برابر-دشمن-ایستادگی-کردیم،پیروز-میدان-شدیم

امام جمعه شهر دندی با اشاره به برگزاری انتخابات، گفت: انتخابات جشن ملی ملت ایران و نشانه اقتدار و عزت ملت ایران و نمایش مردم سالاری دینی است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته  با بیان اینکه هر رأی یک تیر به سوی دشمنان است، اظهارداشت: انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و انتخابات شوراها از اهمیت مهمی برخوردار است.

وی با توصیه به هیئت های اجرایی، هیئت نظارت و تامین کنندگان امنیت انتخاب، افزود: پایبندی به قانون و حفظ نظم، پاسداری از رأی مردم بعنوان امانت و حق الناس از وظایف مجریان و ناظران انتخابات است و به همگان لازم است طبق قانون عمل کنند.

خطیب جمعه دندی به انتظار مردم و مقام معظم رهبری و نظام اسلامی به بعد از انتخابات اشاره کرد و گفت: طرفداران نامزدهای پیروز، موفقیت خود را از خدا بدانند و همه مردم نیز باید نتیجه انتخابات را قبول کنند.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه ادعای تقلب و خدشه در نتیجه انتخابات مردود است و البته مردم نیز به این شایعات که از سوی دشمنان جهت به جان هم انداختن مردم القاء می شود، توجه نمی کنند، اظهارداشت: پذیرش نتیجه انتخابات حق الناس است و میزان رأی مردم است.

وی به سایر کاندیداها توصیه کرد که بعد از اعلام نتیجه انتخابات به منتخب مردم، تبریک بگویند و با رفتار نجیبانه و اخلاق مدارانه به رأی مردم احترام بگذارند.

امام جمعه دندی به بعد از انتخابات به عنوان روز مهربانی یاد کرد و گفت: رئیس جمهور منتخب و شورا های منتخب، متعلق به همه مردم است و همه باید آنها را یاری کنند.

حجت الاسلام حسینی نسب با تجلیل از حضور مردم در صحنه های مختلف نظام اسلامی و حضور پرشور در انتخابات گذشته و دعوت به حضور دشمن شکن در انتخابات امروز، اظهارداشت: پیروز واقعی انتخابات ملت قهرمان و ولایی هستند که با حضور خود دشمن را مأیوس میکنند.

وی به فضای آزاد در کشور اشاره کرد و با بیان اینکه آزادی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: بعضی با استفاده از فضای آزادی، هم حرف خود را می زنند و هم آزادی را نفی می کنند امّا یک حرف حق که در راستای آگاهی بخشی یا بیان مشکلات مردم است را تحمل نمی کنند.

امام جمعه شهر دندی با گرامیداشت روز سوم خرداد روز فتح خرمشهر، گفت: سوم خرداد از افتخارات نظام اسلامی است و فتح خرمشهر در سایه مقاومت و ایثار بدست آمده و تجربه نشان داده هرجا در مقابل دشمن ایستادگی کردیم، پیروزی از آن ما بوده است.

حجت الاسلام حسینی نسب به روز ملی جمعیت اشاره کرد و با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) در روز قیامت به جمعیت زیاد شیعیان افتخار خواهد کرد، اظهار داشت: افزایش جمعیت از سیاست های نظام اسلامی است و همه دستگاهها خصوصا مردم باید در راستای افزایش جمعیت حرکت کنند.

وی با دعوت خود و نماز گزاران به رعایت تقوا، افزود: تقوا کلید رستگاری و مجوز ورود به بهشت است.

منبع: شمیم ماهنشان

//ع

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر