logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۹۹۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان مطرح کرد؛

لزوم ارائه راهکارهای عملی برای احداث باغ موزه استان زنجان

لزوم-ارائه-راهکارهای-عملی-برای-احداث-باغ-موزه-استان-زنجان
استاندار زنجان بر لزوم ارائه راهکارهای عملی برای احداث باغ موزه استان زنجان تاکید کرد.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در هفتمین جلسه هئیت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان زنجان، اظهارداشت: در دو سال گذشته بیشترین میزان پیشرفت باغ موزه را شاهد بودیم.

وی برضرورت اولویت بندی برای اجرای پروژه باغ موزه تاکید کرد و گفت: کارهای کنگره ۳۵۳۵ شهید استان به نحو مطلوبی در حال اجرا است و مستند شهید شهریاری نیز پیشرفت خوبی دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: کنترل کرونا هزینه بر است و انتشار این ویروس موجب شده تا پروژه‌های عمرانی با مشکل اجرا مواجه شوند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ۷۲ تخت آی سی یو در استان وجود داشت که با شیوع بیماری کرونا، ۷۰ تخت به این مجموعه اضافه شده است، ادامه داد:  ۵۰ تخت نیز با حضور وزیر بهداشت در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

حقیقی افزود: بزرگترین عشق شخصی من احداث باغ موزه است که باید راهکار عملی برای اجرای این پروژه ارائه شود.

وی با انتقاد از عدم ورود شهرداری به موضوع گاوازنگ زنجان، خاطرنشان کرد: چنین مکانی که از نظر  فرهنگی و گردشگری عواید بیشماری دارد، عاطل و باطل مانده است.

این مسئول از حضور فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در زنجان خبرداد و گفت: مشکلات باغ موزه دفاع مقدس زنجان در این سفر ارائه می‌شود.

شهردار زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: از بودجه امسال یک میلیارد تومان برای خرید اقلام عمرانی برای پروژه باغ موزه زنجان اختصاص یافت.

یگانه با بیان اینکه برای سال ۱۴۰۰ حدود یک و نیم میلیارد تومان اعتبار برای باغ موزه در نظر گرفته شده است، افزود:برای تکمیل پروژه سبزه میدان ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر