logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۹۹۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان خبر داد؛

برگزاری مجمع عمومی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان در سال آینده

برگزاری-مجمع-عمومی-شرکت‌های-سرمایه‌گذاری-سهام-عدالت-استان-زنجان-در-سال-آینده
مدیرکل دارایی استان زنجان از لغو برگزاری مجمع عمومی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان گفت: برگزاری این مجمع به سال آینده موکول شد.

ابوالفضل عباسچیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان اظهار کرد: قرار بود این مجمع به صورت الکترونیکی برگزار شود که برگزاری آن به سال آینده موکول شد.

وی تصریح کرد: انتخابات هیئت مدیره همه سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند و به شرکت‌های سرمایه‌گذاری وکالت دادند همزمان با 31 استان در زنجان نیز برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان خاطرنشان کرد: سهامداران از 23 تا 29 اسفند فرصت داشتند از بین داوطلبین به عنوان هیئت مدیره و هیئت امنا را انتخاب کنند که به سال آینده موکول شد.

وی با بیان اینکه به دلیل کرونا پیش‌بینی‌های لازم انجام شده بود که 15 نفر از سهامداران به صورت حضوری در اقتصاد و دارایی استان حضور داشته باشند خاطرنشان کرد: بقیه سهامداران که بیش از 300 هزار نفر هستند، می‌توانند در این مجمع به صورت مجازی شرکت و رای دهند.

عباسچیان بیان کرد: براساس تصمیمات کشوری مجمع انتخابات به سال آینده موکول شده و هنوز تاریخی دقیقی برای برگزاری آن تعیین نشده است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر