logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۹۹۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان خبر داد؛

مشارکت جامعه ورزش استان زنجان در پویش نذر رهایی

مشارکت-جامعه-ورزش-استان-زنجان-در-پویش-نذر-رهایی
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان گفت: جامعه ورزش این استان در پویش «نذر رهایی» جهت آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیرعمد شرکت می‌کنند.

طیب امیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به همت جامعه ورزش استان زنجان 3 نفر زندانی جرایم مالی غیرعمد روز گذشته (سه‌شنبه 12 اسفندماه) از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی، مجموع بدهی 3 نفر زندانی را حدود 20 میلیون تومان خواند و خاطرنشان کرد: مقداری از بدهی با گذشت شاکیان و بخش دیگر نیز به کمک جامعه ورزشی استان شامل هیات‌های ورزشی و بسیج ورزشکاران، تامین شد که در این امر پیشقدم شده‌اند.

امیری با اشاره به پویش سراسری نذر رهایی به صورت همزمان با سراسر کشور در 19 اسفندماه خاطرنشان کرد: به همت جامعه ورزش و پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی استان همزمان با سراسر کشور در این پویش، مشارکت خواهیم داشت و هدف این است که بتوانیم با آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیرعمد، کمکی به آن‌ها و خانواده‌شان کرده باشیم.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان در خصوص نحوه کمک جامعه ورزش استان به پویش نذر رهایی گفت: شماره کارت 6037997599099992 و شماره حساب 0109578352003 نزد بانک ملی به نام شورای ورزش بسیج استان زنجان به این امر اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: به هر میران که در حد توان باشد در این پویش، مشارکت کرده و در کنار آزادی زندانیان، تلاش می‌کنیم از خانواده‌های آن‌ها نیز حمایت کنیم و در آستانه عید نوروز بتوانیم برای تامین برخی اقلام، کمکشان کنیم.

امیری در خصوص سایر فعالیت‌های سازمان بسیج ورزشکاران در دوران شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته 100 بسته معیشتی هر کدام به ارزش 330 هزار تومان، تهیه و توزیع شد.

امیری با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از 1200 بسته معیشتی، تامین و توزیع شده است، افزود: توزیع بسته‌های معیشتی، کارت هدیه‌های 300 هزار تومانی، لباس پرستاری و ماسک و معرفی افراد جهت دریافت وام‌های قرض‌الحسنه نیز بخش دیگری از فعالیت‌ها است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر