logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۹۹۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان خبر داد؛

آغاز جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری از امروز در زنجان

آغاز-جمع‌آوری-کمک‌های-مردمی-جشن-نیکوکاری-از-امروز-در-زنجان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در آستانه هفته نیکوکاری (14 تا 21 اسفندماه ) گفت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی از امروز (چهارشنبه 13 اسفندماه) آغاز می‌شود.

 هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: کمک‌های نقدی شهروندان به صورت غیرحضوری و از طریق چند سامانه قابل دریافت است.

وی خاطرنشان کرد: نیکوکاران می‌توانند طی تماس با تلفن گویای 33116 و انتخاب گزینه شماره 3 هدایای نقدی خود را به صورت غیرحضوری پرداخت کنند.

صفری با اشاره به سامانه تلفنی دیگری به شماره 096887 افزود: این سامانه مربوط به مرکز بوده و شهروندان در صورت تماس با این شماره باید گزینه مربوط به استان زنجان را انتخاب کنند.

وی در خصوص دیگر راه‌های کمک‌های نقدی مردم نیکوکار استان زنجان ادامه داد: کد USSD به شماره *8877*1*024# و همچنین شماره کارت 6037997950030420 نیز برای جشن نیکوکاری اختصاص یافته تا شهروندان در شرایط کرونایی بتوانند هدایای خود را به صورت غیرحضوری پردخات کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در خصوص هدایای غیرنقدی گفت: در سطح استان 131 مرکز نیکوکاری، 14 ادارات و دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) آماده دریافت کمک‌های غیرنقدی بوده و همچنین در داخل شهر زنجان نیز یکی- دو مورد چادر به صورت نمادین برپا خواهد شد که شهروندان می‌توانند هدایای غیرنقدی خود را از این طریق ارائه دهند.

وی در پاسخ به محل هزینه‌کرد کمک‌های مردمی، اظهار داشت: کالاها برای توزیع در بین خانواده‌های نیازمند است ضمن اینکه فقط کالاهای نو پذیرفته می‌شود و اقلام مستعمل، را امسال پذیرش نمی‌کنند.

صفری با بیان اینکه بخشی از کمک‌ها برای آجیل و میوه شب عید ایتام اختصاص می‌یابد، خاطرنشان کرد: کمک‌های نقدی هم ایتام تخصیص یافته و هم به عنوان عیدی به حساب خانواده‌های نیازمند پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی تا پایان سال ادامه دارد، افزود: جمع‌آوری کمک‌ها طی هفته آتی به دلیل قرار گرفتن در هفته نیکوکاری، اوج گرفته و در پیک کاری قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در  خصوص توزیع تبلت و گوشی هوشمند در بین نیازمندان گفت: در سال جاری تاکنون بیش از 1300 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) و هم‌افزایی خیران و نیکوکاران، تهیه و با اولویت مناطق محروم در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار گرفته که از سامانه شاد استفاده می‌کنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر