logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۹۹۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

۱۲۰۰ دوز واکسن کرونا وارد استان زنجان شد

۱۲۰۰-دوز-واکسن-کرونا-وارد-استان-زنجان-شد
استاندار زنجان با بیان اينکه در مرحله اول بخش عمده‌ای از کادر درمان استان واکسینه شدند گفت: در مرحله دوم یک هزار و ۲۰۰ دوز واکسن وارد استان زنجان شده و افراد در معرض خطر واکسینه می‌شوند.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه شورای مواد مخدر استان زنجان، اظهارداشت: همه حقوق افرادی که اقدام به کشت برخی مواد مخدر می‌کنند باید حذف شود.

وی با بیان اینکه نباید به چنین افرادی حقوقی قائل شد، افزود: ویژه، قاطع و جدی باید با افراد متخلف برخورد شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: گزارش‌های کمیته‌های شورای مواد مخدر استان زنجان باید احصا و برنامه‌های سال ۱۴۰۰ بیان شود.

استاندار زنجان ادامه داد: افزایش تعداد دستگیری‌ها نشان دهنده جدیت در شرایط کرونا است و خانواده‌ها و اجتماع باید بدانند با چنین افرادی برخورد می‌شود.

حقیقی یادآورشد: راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ از ضروریات است که پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمات خیرین در استان زنجان پررنگ است، افزود: باید از این ظرفیت برای خدمات رسانی به خانواده‌های معتادان استفاده شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۰۰ واکسن جدید به استان زنجان وارد شده است، افزود:  در مرحله اول بخش مهمی از کادر درمان واکسینه شدند و در مرحله دوم افراد در معرض مبتلا که دارای بیماریهای زمینه‌ای هستند واکسینه می‌شوند.

حجت‌الاسلام کرمی دادستان زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: وضعیت همه پرونده‌های خودرویی مواد مخدر در استان زنجان تعیین تکلیف شده است.

وی از کنترل مجرمان حرفه‌ای در استان زنجان خبرداد و گفت: ضروری است خانه میان راهی برای معتادان بهبود یافته در استان راه‌اندازی شود.

این مسئول برضرورت حضور پررنگ در گلوگاه‌های استان به ویژه عوارضی‌ها تاکید کرد و گفت: فضای مجازی در خصوص ترویج استعمال مواد مخدر نیازمند پایش بیشتری است./ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر