logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۹۹۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان:

قاچاقچیان چوب در استان زنجان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

قاچاقچیان-چوب-در-استان-زنجان-به-مراجع-قضایی-معرفی-می‌شوند
مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان اینکه قاچاق چوب در استان زنجان به یک معضل بزرگی تبدیل شده است گفت: عاملان قاچاق چوب در استان زنجان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

به گزارش موج رسا;  خلیل آقاجانلو امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته منابع طبیعی استان اظهار کرد: هرساله از 15 اسفند ماه برنامه های هفته منابع طبیعی به عنوان روز درختکاری آغاز می‌شود.

وی از دستگاه‌ها و سازمان های حامی منابع طبیعی قدردانی کرد و گفت: امسال در طول هفته منابع طبیعی همانند سال‌های گذشته برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.  وی تصريح کرد: امسال به علت شیوع ویروس کرونا تمامی برنامه‌ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

آقاجانلو با بیان اینکه منابع طبیعی متعلق به همه اقشار جامعه است گفت: خوشبختانه با تخصیص اعتبارات از صندوق توسعه ملی در این چند سال اخیر پروژه های مربوط به این حوزه پیشرفت چشمگیری داشته است. 

وی به موضوع قاچاق چوب در استان زنجان اشاره کرد و گفت: یکی از معضلات مهمی که این روزها گریبانگیر طبیعت زنجان شده است موضوع قاچاق چوب است.

مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ادامه داد: یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان زنجان با جدیت با متخلفان این حوزه برخورد و آنان را به مراجع قانونی معرفی می‌کند.

وی با تاکید براینکه سامانه 1504 به منظور حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی در نظر گرفته شده است تاکید کرد: مردم می‌توانند هر گونه تخلف، آتش سوزی در اراضی ملی و یا جنگلی، تصرف و غیره را با این شماره در میان بگذارند.

آقاجانلو خاطر نشان کرد: امسال نیز در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری جهت توسعه فضای سبز و ترویج نهال کاری 200 هزار اصله نهال توزیع خواهد شد./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر