logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۹۸۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان خبرداد

فعالیت تالارهای پذیرایی در زنجان براساس دستورالعمل‌های ستاد کرونا

فعالیت-تالارهای-پذیرایی-در-زنجان-براساس-دستورالعمل‌های-ستاد-کرونا
رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به فعالیت تالارهای پذیرایی در زنجان براساس دستورالعمل‌های ستاد کرونا گفت: بر روند فعالیت تالارها به جد نظارت می‌شود.

سید‌محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نحوه فعالیت تالارها در استان زنجان اظهار کرد: بعد از تعطیلی یکساله به تالارهای پذیرایی مجوز فعالیت داده شد.

وی با تاکید براینکه به شدت بر فعالیت تالارها نظارت می‌شود تصریح کرد: تالارهای پذیرایی براساس شیوه نامه‌ و دستورالعمل‌های بهداشت ستاد کرونای کشور فعالیت می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با تاکید براینکه حداکثر ظرفیت برای یک سالن پذیرایی 75 نفر در نظر گرفته شده است عنوان کرد: فاصله گذاری اجتماعی بین نفرات باید به جد رعایت شود.

وی بیان کرد: اگر تالاری سالن‌ اضافی داشته باشد می‌تواند از ظرفیت سالن‌ها دیگر با تعداد میهمانان بیشتر استفاده کند.

موسوی با بیان اینکه کارکنانی که در تالارها فعالیت می‌کنند حتما باید تست کرونا داشته باشند ادامه داد: استفاده از دستگاه تب سنج در ورودی تالارها نیز اجباری است.

وی با تاکید براینکه یک نفر به نمایندگی از بهداشت بر رعایت پروتکل‌ها اعلام شده در تالارها در طول مراسم نظارت می‌کند ابراز کرد: امیدواریم همه تالارداران و مردم موارد ابلاغی را رعایت کنند تا شاهد تعطیلی دوباره تالارها در استان زنجان نباشیم./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر