logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۹۸۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان:

پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود، محدودیت‌ها برمی‌گردد

پروتکل‌های-بهداشتی-رعایت-نشود،-محدودیت‌ها-برمی‌گردد
معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان گفت: در صورتی که پروتکل‌های بهداشتی در استان از سوی مردم رعایت نشود، محدودیت‌ها برمی‌گردد

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی امروز در جلسه قرارگاه عملیاتی کرونای استان زنجان، اظهارداشت: اقدامات انجام شده نشان دهنده توجه به موضوع سالمندان در حوزه کرونا محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه سالمندان از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند، افزود: تکریم، احترام و تامین نیازهای این قشر  در آموزه‌های دینی داری جایگاه ویژه‌ای است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در فرهنگ دینی ادای احترام به بزرگترها ضروری است اما باید با توجه به شرایط کرونا باید از مراجعه حضوری به سالمندان جلوگیری شود‌.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان ادامه داد: از فرصت کرونا باید برای خدمات رسانی در بستر فضای مجازی برای سالمندان استفاده شود و دستگاه‌های اجرایی استان باید به عنوان ماموریت خدمات مجازی خود را در سه ماهه سال ۱۴۰۰ ارائه کنند.

مرادی با بیان اینکه ویروس کرونا تمام نشده است و مشکل امروز جهان و ایران ویروس جهش یافته است که عمر بیمار کاهش می‌دهد، گفت: در آستانه سال نو مثل سال قبل باید بار مراجعه مردم به مراکز تجمعی کمتر شود.

وی یادآور شد: در صورتی که اقشار مختلف جامعه پروتکل‌ها را رعایت کنند تغییر وضعیت اتفاف نمی‌افتد اما در صورت عدم رعایت محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

این مسئول برضرورت جلوگیری مردم از بازار گردانی تاکید کرد و ادامه داد: باید اقدامات شاخص انجام شده به جامعه منتقل شود.

وی برضرورت توجه مدیران به دستورالعمل‌های ستاد و قرارگاه کرونا تاکید کرد و گفت: پویش حمایت از سالمندان در استان راه‌اندازی شود تا این قشر مورد حمایت قرار گرفته و از مسائل و مشکلات آنها کاسته شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر