logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۹۸۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره فرش سازمان صمت استان زنجان خبرداد

ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای فرشبافان استان زنجان

ارائه-تسهیلات-ارزان-قیمت-برای-فرشبافان-استان-زنجان
رئیس اداره فرش سازمان صمت استان زنجان از ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای فرشبافان در استان زنجان خبرداد و گفت: فرشبافان در استان زنجان در قالب طرح حامی بیمه تکمیلی می‌شوند.

سید محسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای فرشبافان در استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 25 میلیون تومان برای هر فرشبافی با کارمزد 4 درصد در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: از این تسهیلات 5 میلیون تومان برای بیمه تکمیلی فرشبافان اختصاص می‌یابد و 20 میلیون تومان نیز برای خرید کالای ایرانی در اختیار فرشبافان قرار می‌گیرد.

رئیس اداره فرش سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه ثبت نام افراد به صورت غیرحضوری از طریق تلفن همراه انجام می‌شود عنوان کرد: افرادی که تمایل دارند از این تسهیلات استفاده کنند با استفاده از کد دستوری 31000#*6655* وارد کرده و درخواست خود را ثبت کنند.

وی خاطر نشان کرد: نتیجه درخواست فرشبافان نیز به گوشی فرد مورد نظر ارسال می‌شود و بعد از دریافت نتیجه درخواست می‌توانند به بانک خود جهت تکمیل پرونده مراجعه کنند.

جعفری خاطر نشان کرد: فرشبافان تا اردیبهشت ماه سال آینده فرصت دارند نسبت به دریافت این تسهیلات خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه برای بیمه تکمیلی فرشبافان طرح حامی قالیبافان در زنجان اجرا می‌شود ابراز کرد: در این راستا تفاهم نامه‌ای فی‌مابین بیمه ایران، بانک قرالحسنه مهر ایران و مرکز ملی فرش تدوین شده که هر قالیبافی تمایل داشته باشند می‌توانند از آن استفاده کنند.

رئیس اداره فرش سازمان صمت استان زنجان عنوان کرد: 5 میلیون تومان برای بیمه تکمیلی از قالیبافان دریافت می‌شود که این 5 میلیون تومان هم از تسهیلاتی که ارائه شده دریافت می‌شود./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر