logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۹۸۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره جنگلکاری و جنگلداری استان زنجان:

300 هکتار از اراضی جنگلی استان زنجان توسعه یافت/ توزیع 200 هزار اصله نهال در زنجان

300-هکتار-از-اراضی-جنگلی-استان-زنجان-توسعه-یافت-توزیع-200-هزار-اصله-نهال-در-زنجان
رئیس اداره جنگلکاری و جنگلداری استان زنجان با اشاره به اینکه توسعه اراضی جنگلی استان زنجان را هر ساله در دستور خود داریم گفت: امسال براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 300 هکتار از اراضی جنگلی استان زنجان توسعه یافت.

مجید معانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تبریک فرارسیدن هفته منابع طبیعی در استان زنجان اظهار کرد: 200 هزار اصله نهال در سطح شهرستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این نهال‌ها در بین اهالی روستاها و طبیعت دوستان توزیع می‌شود تصریح کرد: امسال نهال‌هایی که توزیع می‌شود از نوع افرا، زبان گنجشک، سرو خمره‌ای، سرو نقره‌ای، داغداغان، کاتالپا، عرعر، سنجد، بادام، صنوبر و غیره هستند.

رئیس اداره جنگلکاری و جنگلداری استان زنجان با بیان اینکه این نهال‌های براساس نیاز هر شهرستان توزیع شده است عنوان کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به منابع طبیعی شهرستان خود از این نهال‌ها دریافت کنند.

وی ابراز کرد: توزیع نهال‌ها براساس درخواست شهرستانها انجام شد و این موضوع ارتباطی با طرح توسعه جنگل‌کاری در استان زنجان ندارد.

معانی با بیان اینکه هر ساله طرح توسعه جنگل‌کاری در استان زنجان اجرا می‌شود بیان کرد: اجرای این طرح براساس اعتباراتی که برای استان زنجان تخصیص داده شده انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: امسال حدود 300 هکتار از اراضی جنگلی در استان زنجان توسعه پیدا کرده است.

رئیس اداره جنگلکاری و جنگلداری استان زنجان عنوان کرد: توسعه فضای سبز به عنوان یکی از ضرورت‌ها در استان زنجان با مشارکت و همراهی شهروندان محقق می‌شود.

وی با اشاره به این که امسال نیز همانند سال های گذشته توزیع نهال‌های جنگلی و فضای سبز با شروع هفته منابع طبیعی آغاز می‌شود افزود: هدف از توزیع نهال بالا بردن فرهنگ درختکاری و توسعه فضای سبز در طح استان زنجان است./ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر