logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۹۸۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

دشمن بدنبال ناامن جلوه دادن مرزهای ایران در سراوان است/ سوخت‌برها نباید به صورت قاچاق فعالیت کنند

دشمن-بدنبال-ناامن-جلوه-دادن-مرزهای-ایران-در-سراوان-است-سوخت‌برها-نباید-به-صورت-قاچاق-فعالیت-کنند-
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مطرح کردن بحث‌های قومیتی و نا امن جلوه دادن مرزهای ایران از اهداف دشمنان در سراوان محسوب می‌شود.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌ گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه برای تحریک مردم سیستان و بلوچستان در منطقه سراوان به دنبال ایجاد شکاف در بین ملت، دولت و سپاه بوده و با طراحی این فتنه به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند.

وی با بیان اینکه دشمن از هر فرصتی برای بهره‌گیری و رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند، افزود: مطرح کردن بحث‌های قومیتی و ناامن جلوه دادن مرزهای ایران از دیگر اهداف دشمنان محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم سیستان و بلوچستان اجازه توطئه به دشمنان نمی‌دهند چرا که می‌دانند دشمن به دنبال سوء استفاده از شرایط اقتصادی جامعه است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن دنباله دار کردن موضوع سراوان را در دستور کار قرار دارد، افزود: رسانه‌های بیگانه نیز این موضوع را برجسته سازی می‌کنند.

طاهری خاطرنشان کرد: چنین اقداماتی محکوم بوده و نباید اجازه توطئه به دشمن را داد چرا که دشمن به دنبال کشاندن موضوع نارضایتی به سایر مناطق است.

وی با بیان اینکه اگر چه در حق کولبرها و سوخت برها کم کاری‌هایی انجام شده است، یادآور شد: باید شرایطی را فراهم کرد که سوخت برها به صورت قاچاق فعالیت نکنند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی طرح رزاق را از طرح‌های کشور در منطقه سیستان و بلوچستان عنوان کرد و گفت: با این طرح سوخت برها از مسیر درست نان حلال به خانه‌های خود می‌برند.

طاهری با بیان اینکه باید تلاش کرد تا سوخت برها فرآورده‌های نفت و سوخت را با راهکار مشخص و به صورت تجار رسمی صادر کنند، تصریح کرد: باید این افراد کارت بازرگانی داشته و در مسیر درست و قانونی چنین فعالیت‌هایی را انجام دهند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر