logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۹۸۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان:

65 درصد معاملات هفته گذشته بورس زنجان به فروش سهام اختصاص یافت

65-درصد-معاملات-هفته-گذشته-بورس-زنجان-به-فروش-سهام-اختصاص-یافت
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (2 تا 6 اسفندماه) گفت: 65 درصد معاملات هفته گذشته به فروش و 35 درصد به خرید سهام اختصاص داشت.

اصغر نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طی هفته گذشته در مجموع 63 میلیون و 541 هزار و 210 سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه زنجان، داد و ستد شد.

وی خاطرنشان کرد: مجموع ارزش معاملات در بازه زمانی مذکور بیش از یک هزار و 942 میلیارد و 670 میلیون و 216 هزار ریال بود.

نجفی افزود: ارزش سهام خریداری‌شده طی این مدت بیش از 328 میلیارد و 667 میلیون و 176 هزار ریال بود.

وی ادامه داد: ارزش سهام فروخته‌شده نیز بیش از 614 میلیارد و 3 میلیون و 439 هزار ریال بود.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: این معاملات توسط 24 کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.

وی با اشاره به معاملات بورس منطقه زنجان در هفته ماقبل (25 تا 29 بهمن‌ماه) یادآور شد: طی این مدت نیز در مجموع 155 میلیون و 373 هزار و 525 سهم و حق تقدم سهام به ارزش بیش از یک هزار و 903 میلیارد و 824 میلیون و 20 هزار ریال در این منطقه، داد و ستد شد.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به سایر فعالیت‌های این منطقه غیر از ارائه آموزش و ثبت معاملات سهام گفت: توقیف سهام، انتقال سهام، رفع توقیف و اصلاح مشخصات و تاییدیه‌های سهامداران، صدور شناسه‌های کاربری اینترنتی، اعلام پورتفو برای رفتن افراد به خارج از کشور، پاسخ به استعلامات دارایی بورس و فرابورس، ممنوع‌المعامله برخی افراد، گواهینامه‌های المثنی، همکاری با ادارات کل امور اقتصادی و دارایی و امور مالیاتی، انحصار وراثت، سهام متوفیان و همچنین پاسخ به استعلام سایر نهادها از دیگر فعالیت‌های بورس منطقه است.

نجفی افزود: بورس منطقه‌ای، علاوه بر حوزه اقتصادی، همکاری‌هایی در پاسخ به استعلامات برخی نهادها مانند دادگاه و مراجع قضایی، ثبت اسناد و املاک و پلیس فتا دارد همچنین ارتباط مستمر با شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و ارتباط با شرکت‌های ناشر در سطح استان نیز از دیگر فعالیت‌های بورس منطقه‌ای زنجان است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر