logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۹۸۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای هئیت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی زنجان:

دایره تایید صلاحیت‌ها در انتخابات شوراها کوچک نمی‌شود/ برخی شوراهای شهر دچار فساد شده‌اند

دایره-تایید-صلاحیت‌ها-در-انتخابات-شوراها-کوچک-نمی‌شود-برخی-شوراهای-شهر-دچار-فساد-شده‌اند
رئیس شورای هئیت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی زنجان گفت: بنا نداریم دایره تایید صلاحیت‌ها را در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کوچک کنیم.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری خرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مردم به اندازه کافی مشکل دارند و ما نباید با عملکردهای ناقص مشکلات مضاعف برای مردم به وجود آوریم، افزود: ما دو خط قرمز در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را پیگیری می‌کنیم.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مصلحت نظام و انقلاب و مردم در هئیت نظارت مورد توجه بوده مصلحت دیگری را نمی‌پذیریم.

رئیس شورای هئیت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی زنجان تصریح کرد: در این دوره انتخابات هیچ توصیه‌ای را نخواهیم پذیرفت و مر قانون مورد توجه است.

حجت‌الاسلام شجاعی یادآور شد: به دلیل کم کاری‌های گذشته و ورود برخی افراد نالایق به شورای اسلامی، برخی شوراهای شهر و روستا دچار فساد شده و دستگیری‌های متعدد و ناکارآمدی‌های بزرگ را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه عمر شورای شهر و روستا نباید به درگیری بین یکدیگر بگذرد، بیان داشت: ضروری است کسانی که صلاحیت دارند وارد شورا شوند .

این مسئول تصریح کرد: بنا نداریم دایره تایید صلاحیت‌ها را کوچک کنیم بلکه در این دایره وسیع به دنبال تایید صلاحیت افراد صالح هستیم و در این زمینه از کسی توصیه داخلی و بیرونی را نمی‌پذیریم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر