logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۹۸۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

کشف یک تن پیش ساز مواد محترقه دست ساز در زنجان

کشف-یک-تن-پیش-ساز-مواد-محترقه-دست-ساز-در-زنجان-
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 955 کیلوگرم مواد پیش ساز محترقه دست ساز و بیش از 46 هزار انواع مواد محترقه غيرمجاز دیگر خبر داد.

به گزارش موج رسا; به نقل از پلیس، سرهنگ ایرج خانی پور در تشریح این خبر، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان با انجام اقدامات فنی و پلیس از فعالیت 5 نفر در تهیه و توزیه مواد محترقه و مواد پیش ساز مواد محترقه دست ساز در سطح شهرستان زنجان قرار گرفته و پيگيري موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات خود دریافتند متهمان قصد دارند مواد پيش ساز محترقه تهیه کرده را در وزن های کوچکتر بسته بندي کرده و در سطح شهرستان زنجان توزيع نمایند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران طی پنج عملیات جداگانه و پس از هماهنگی با مقام قضائی و بارعايت موازين شرعي ، قانوني و حفظ حقوق شهروندي به محل اختفای متهمان در سطح شهرستان زنجان اعزام و مورد بازرسی قرار دادند.

خانی پور خاطرنشان کرد: ماموران موفق شدند از محل اختفای یکی از متهمان 325 کيلوگرم مواد پيش ساز محترقه از نوع اکليل و سرنج به همراه ترازوي ديجيتال ، نايلکس هاي مخصوص ساخت نارنجک دست ساز به همراه 23 هزار و 500 عدد مواد محترقه غيرمجاز کشف کنند.

این مقام انتظامی افزود: همچنین ماموران موفق شدند در این عملیات ها از چهار متهم دیگر مقدار 630 کیلو مواد پيش ساز محترقه از نوع اکليل و سرنج و 23 هزار و 177 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد: در این عملیات ها در مجموع 955 کیلو مواد پيش ساز محترقه و 46 هزار و 677 عدد انواع مواد محترقه خارجی غیر مجاز کشف شد.

سرهنگ خانی پور با اشاره به دستگیری 5 متهم در این عملیات ها اظهار داشت: متهمان دستگيرشده به همراه اقلام مکشوفه جهت سيرمراحل قانوني به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ خانی پور بر آمادگی کامل پلیس در روزهای پایانی و چهارشنبه آخر سال تاکید کرد و افزود: پلیس با کسانی که بخواهند با تهیه و توزیع مواد محترقه و خطر ناک ،جان مردم را به خطر اندازند به شدت و برابر قانون برخورد می کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به نزدیکی سال نو و چهار شنبه آخر سال از شهروندان خواست: در صورت مشاهده خرید و فروش مواد محترقه توسط افراد سودجو، با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر