logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۹۷۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول سازمان بسیج طلاب استان زنجان خبرداد

توزیع 2430 بسته معیشتی از سوی بسیج طلاب استان زنجان/ فعالیت 18 گروه جهادی از طلاب بسیجی

توزیع-2430-بسته-معیشتی-از-سوی-بسیج-طلاب-استان-زنجان-فعالیت-18-گروه-جهادی-از-طلاب-بسیجی
مسئول سازمان بسیج طلاب استان زنجان از توزیع 2 هزار و 430 بسته معیشتی از سوی بسیج طلاب در ایام انتشار بیماری کرونا در استان زنجان خبرداد.

حجت‌الاسلام رضا مصطفوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: با انتشار ویروس کرونا فعالیت بسیج طلاب در استان زنجان آغاز شده و همانگونه در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس پیشرو بودند در مبارزه با کرونا به صحنه آمدند.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون در زمینه ضد عفونی معابر و محلات پای کار بودند، افزود: در مدرسه علمیه امام صادق (ع) با قرائت دعای صحیفه سجادیه طلاب فعالیت‌های خود را برای ضد عفونی کردن معابر آغاز می‌کردند.

این مسئول بیان داشت: طلاب و روحانیون نقش بی‌بدیلی در ابتدای شیوع بیماری کرونا زمانی که کسی جرات تغسیل اموات کرونایی را نداشتند، داشتند و با لبیک به مقام معظم رهبری به صورت جهادی و داوطلبانه در آرامستان‌ها حضور یافتند.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان زنجان یادآور شد: بانوان و آقایان طلبه پای کار بودند و اقدامات لازم را انجام می‌دادند و در بحث اقامه نماز برای اموات هنوز هم در آرامستان‌ها حضور دارند.

حجت‌الاسلام مصطفوی از تشکیل چندین قرارگاه برای مبارزه با بیماری کرونا در سال جاری خبرداد و بیان داشت: در زمینه توزیع بسته‌های معیشتی، دوخت ماسک و توزیع بسته‌های بهداشتی اقدامات لازم از سوی بسیج طلاب انجام شد.

وی با اشاره به توزیع 2 هزار و 430 بسته معیشتی از سوی بسیج طلاب، تصریح کرد: تعدای از طلبه‌ها نیز در بیمارستان‌ها حاضر شده و چندین گروه نیز برای آموزش به عنوان همیار تیم‌های پزشکی معرفی شدند.

این مسئول از معرفی طلاب برای حضور در نقاهتگاه‌های بیماران کرونایی خبرداد و ادامه داد: 18 گروه جهادی در استان زنجان تشکیل شده و در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر