logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۹۷۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس جهادکشاورزی استان زنجان:

مشکلی در تامین اقلام پروتئینی در استان زنجان نداریم

مشکلی-در-تامین-اقلام-پروتئینی-در-استان-زنجان-نداریم
رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای تامین اقلام پروتئینی تا پایان ماه مبارک رمضان در استان زنجان انجام شده است گفت: مشکلی در تامین اقلام پروتئینی در استان زنجان نداریم.

جواد تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص تامین گوشت قرمز یخ زده در استان زنجان اظهار کرد: گوشت قرمز یخ زده به مقدار کافی تامین و ذخیره شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در تامین اقلام پروتئینی مشکل خاصی در استان زنجان نداریم تصریح کرد: اقلام پروتئینی به مقدار کافی تامین و ذخیره شده و در حال حاضر نیز به مقدار کافی در بازار توزیع می‌شود.

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با تاکید براینکه جوجه‌ریزی نیز به مقدار نیاز استان توسط مرغداریها انجام شده است افزود: تدابیر لازم تا پایان ماه مبارک رمضان در خصوص تامین اقلام پروتئینی از جمله مرغ و تخم مرغ انجام شده و مشکلی خاصی نخواهیم داشت.

وی عنوان کرد: همچنین در تامین نهاده‌های مورد نیاز مرغداریها مشکل خاصی وجود ندارد و نهاده‌ مورد نیاز مرغداریها از طریق سامانه بازرگاه تامین می‌شود.

تاراسی با بیان اینکه تنها نگرانی که داریم افزایش قیمت مرغ در برخی از استانها است که قیمت تنطیم بازار را رعایت نمی‌کنند بیان کرد: به وفور مرغ و تخم مرغ در استان وجود دارد و تا ماه رمضان نیز مشکلی در این باره نخواهیم داشت.

وی ابراز کرد: در آذر ماه امسال تنها 30 درصد نیاز مرغداریها به نهاده‌های دامی تامین می‌شد اما در حال حاضر 100 درصد نیاز واحدهایی که مرغ 45 روزه دارند تامین می‌شود.

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه مشکل تاخیر در تخصیص نهاده‌ مرغداریها نیز برطرف شده و مشکلی وجود ندارد ادامه داد: هر واحدی اگر با این مشکل مواجه شود بلافاصله جهت حل مشکل به وزارتخانه اطلاع داده می‌شود.

وی با تاکید براینکه توزیع گوشت قرمز یخ زده و مرغ یخ زده در صورتی که در بازار کمبود باشد انجام خواهد شد گفت: گوشت قرمز یخ زده در حال حاضر نیز در بازار به قیمت تنطیم بازار توزیع می‌شود.

تاراسی با تاکید براینکه تامین گوشت قرمز یخ زده برعهده ما بوده و نسبت به تامین آن اقدام می‌شود افزود: بعد از تامین به سازمان تحویل داده می‌شود و توزیع آن برعهده سازمان صمت است.

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان در پایان در مورد خرید میوه‌های شب عید در استان زنجان اظهار کرد: میوه‌های شب عید امسال همانند سال گذشته توسط سازمان صمت انجام می‌شود و مباشران تعاون روستایی نیز در این زمینه همکاری لازم را با سازمان صمت انجام می‌دهند./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر