logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۹۷۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

محمود میرزایی در سمت رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای استان زنجان ابقا شد

محمود-میرزایی-در-سمت-رئیس-هیات-ورزش‌های-زورخانه‌ای-استان-زنجان-ابقا-شد
مجمع عمومی انتخابات رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان زنجان امروز (دوشنبه 4 اسفندماه) با حضور سرپرست فدراسیون برگزار و محمود میرزایی (رئیس فعلی هیات) با کسب اکثریت آرا در سمت خود ابقا شد.

به گزارش موج رسا; مهرعلی باران‌چشمه، سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در مجمع انتخاباتی هیات استان زنجان گفت: درس ادب، تواضع، افتادگی و گذشت از آموزه‌های این گود ورزشی است.

وی اظهار داشت: سخاوت، دستگیری و گذشت در آستانه ورود به این رشته ورزشی، سرلوحه کار ورزشکاران قرار می‌گیرد و ورود به این گود با سرفرود آوردن در مقابل خداوند متعال آغاز می‌شود.

باران‌چشمه خاطرنشان کرد: اختلاف نظرها نباید ماهیت اصلی را از ورزش‌های زورخانه‌ای که ریشه در اعتقادات مذهبی و به‌ویژه تشیع داشته و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، دور کرده و یا تحت تاثیر قرار دهد.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در خصوص راهکارهای توسعه و ترویج این رشته ورزشی در میان جوانان و نوجوانان گفت: افزودن بخش‌های جدید، به‌روز، جذاب و جوان‌پسند به این رشته ورزشی با حفظ ماهیت و هدف اصلی آن می‌تواند در ترویج آن موثر باشد.

وی اظهار داشت: برنامه‌هایی مانند «جوان زورخانه‌ای» در برنامه عصر جدید با خلاقیت و نوآوری‌های جدید می‌تواند به توسعه این ورزش کمک کند.

علی خلیلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این مجمع با بیان اینکه رای حداکثری در مجمع، مسئولیت رئیس هیات را دوچندان می‌کند، گفت: تلاش‌ها در راستای توسعه این ورزش باید بیش از پیش شود.

وی با بیان اینکه ورزش‌های زورخانه‌ای، ریشه در آئین، مذهب و اعتقادات ما دارد، اظهار داشت: اخلاق‌مدار و پهلوان‌منش بودن از بدیهیات این ورزشی بوده و انتظار از ورزش پهلوانی بالاست.

خلیلی تاکید کرد: ورزش‌های زورخانه‌ای، الگوی اخلاقی جوانان در سایر رشته‌های ورزشی بوده و جهت ترویج اخلاق در ورزش باید همه چیز را حتی اگر علی‌رغم میل باطنی‌مان باشد نیز رعایت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در آینده نزدیک، شهرستان‌ها را در تامین تجهیزات، حمایت خواهیم کرد و هیات‌های ورزشی باید این موضوع را از روسای شهرستان‌ها پیگیری و مطالبه کنند تا شهرستان‌ها نیز بتوانند قدرتمندانه در تمام برنامه‌ها از جمله استعدایابی و مسابقات حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به افتتاح یک سالن احداثی جدید در شهرستان خرمدره، اظهار داشت: این اقدام در راستای توسعه ورزش زورخانه‌ای در شهرستان‌ها بوده و امیدواریم با حمایت وزیر ورزش و جوانان و بنا بر قول مساعد ایشان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، شهرستان زنجان نیز بتواند سالنی در مجموعه ورزشی انقلاب، کلنگ‌زنی کند.

خلیلی با اشاره به برگزاری گلریزان سالانه در زورخانه‌ها برای آزادسازی زندانیان خاطرنشان کرد: امسال گلریزان به دلیل شیوع ویروس کرونا مانند سال‌های گذشته ممکن نیست اما گلریزان با شرایط خاصی در 16 اسفندماه انجام خواهد شد.

وی افزود: اولویت اصلی در گلیرزان، ورزشکاران با جرایم غیرعمد هستند تا بتوانیم از خانواده آن‌ها در آستانه ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر، دستگیری کرده باشیم.

به گزارش موج رسا؛ در پایان این مجمع انتخاباتی از تورج فهمیمی‌راد (باستانی‌کار پیشکسوت زنجانی) برای فعالیت‌های توسعه‌محور ورزش‌های زورخانه‌ای در ایام کرونا قدردانی شد.

محمود میرزایی نیز با کسب حداکثر آرای مجمع انتخاباتی (16 رای) به مدت 4 سال در سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان زنجان ابقا شد.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر