logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۹۷۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار ماهنشان:

مشکل کمبود روغن در شهرستان ماهنشان برطرف شد

مشکل-کمبود-روغن-در-شهرستان-ماهنشان-برطرف-شد
فرماندار ماهنشان گفت: طی دیروز و امروز 1200 کارتن بالغ بر 11 تُن روغن مایع در بین صنوف این شهرستان توزیع شد و کمبودی از این بابت وجود ندارد.

جلیل جزونقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص کمبود اقلام اساسی به‌ویژه روغن در سطح شهرستان ماهنشان اظهار داشت: هیچ کمبودی از بابت روغن و سایر اقلام اساسی وجود ندارد.

وی با اشاره به توزیع مرحله هشتم روغن مایع در بین صنوف، خاطرنشان کرد: طی دیروز و امروز 1200 کارتن بالغ بر 11 تُن روغن مایع در بین صنوف این شهرستان توزیع شد و کمبودی از این بابت وجود ندارد.

جزونقی با تاکید بر اینکه هیچگونه کمبودی از بابت مرغ، روغن و سایر اقلام اساسی در شهرستان ماهنشان وجود ندارد، گفت: گاهی اوقات، وقفه‌هایی در توزع اقلام اتفاق می‌افتد که خود مردم نیز مقصرند زیرا در پی طرح شدن شایعاتی مبنی بر کمبود اقلام، بیش از نیاز مصرف خود خریداری می‌کنند.

فرماندار ماهنشان با بیان اینکه خرید بیش از نیاز مصرف باعث وقفه در توزیع کالاها می‌شود، تصریح کرد: تمام کالاهای اساسی به میزان لازم در سطح شهرستان وجود دارد.

وی اظهار داشت: نظارت مستمر از ناحیه اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و فرمانداری مبنی بر وجود کالا در شهرستان وجود دارد و رصد و ونظارت لازم بر قیمت و وجود کالاهای اساسی به صورت روزانه انجام می‌پذیرد.

فرماندار ماهنشان در خصوص عدم توزیع واکسن کرونا در این شهرستان یادآور شد: در مرحله اول تزریق واکسن، اولویت با آن دسته از کادر درمان بود که در بخش‌های آی‌سی‌یو (مراقبت‌های ویژه) با بیماران دارای شرایط حاد در ارتباط بودند.

وی افزود: با توجه به عدم وجود بخش مراقبت‌های ویژه در ماهنشان، کادر بهداشت و درمان این شهرستان در اولویت نبودند اما کادر بیمارستانی در مرحله بعدی در اولویت خواهند بود که هماهنگی لازم نسبت به تامین و تزریق واکسن در این مرحله انجام شده است.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر