logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۹۷۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
چرا پیرمردهای اصلاح‌طلب صندلی‌ها را رها نمی‌کنند

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در ادامه می‌دهد: کم‌توجهی به نقش جوانان می‌تواند یک نقص جدی باشد. به نظر می‌رسد حتماً باید یک‌پوست اندازی جدی صورت بگیرد

عضو-شورای-مرکزی-حزب-مردم‌سالاری-در-ادامه-می‌دهد:-کم‌توجهی-به-نقش-جوانان-می‌تواند-یک-نقص-جدی-باشد.-به-نظر-می‌رسد-حتماً-باید-یک‌پوست-اندازی-جدی-صورت-بگیرد-
عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در ادامه می‌دهد: کم‌توجهی به نقش جوانان می‌تواند یک نقص جدی باشد. به نظر می‌رسد حتماً باید یک‌پوست اندازی جدی صورت بگیرد

به گزارش موج رسا; انتخاب بهزاد نبوی به‌عنوان رئیس جبهه اصلاح‌طلبان، موج انتقادات نسل دوم و جوان اصلاح‌طلبان را در پی داشته است.

بهاء ندادن به جوانان و استفاده ابزاری از آن‌ها در شب انتخابات صدای این جوانان را درآورده و آن‌ها می‌گویند دیگر نمی‌خواهند پوستر چسبان باشند و زیر بار دیکتاتوری نرفته و حاضر نیستند دیگر بله‌قربان‌گو باشند.

داریوش قنبری از نمایندگان تندرو مجلس ششم در واکنش به این موضوع می‌گوید: درگذشته نیز مبنای قدرت جریان اصلاحات جوانان بودند که بدون هیچ‌گونه توقع و صرفاً به دلیل عقاید و اندیشه و دغدغه‌هایشان برای آینده کشور در عرصه حضور پیدا کردند و نهایتاً باعث موفقیت جریان اصلاح‌طلب شدند.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در ادامه می‌دهد: کم‌توجهی به نقش جوانان می‌تواند یک نقص جدی باشد. به نظر می‌رسد حتماً باید یک‌پوست اندازی جدی صورت بگیرد و پیرمردها و همه چهره‌هایی که سن و سالی از آن‌ها گذشته کنار رفته و زمینه را برای نیروهای جوان‌تر فراهم کنند.

البته پدرخوانده‌های اصلاح‌طلب در واکنش به صدای اعتراض جوانان اصلاح‌طلب انتقادات آن‌ها را سهم خواهی قلمداد می‌کنند.

پیش‌ازاین مهدی شیرزاد از اعضای حزب منحله مشارکت در واکنش به بی‌توجهی به نسل جوان اصلاح‌طلب نوشته است: اصلاح‌طلبان رادیکال خود ژنرال پندارهایی هستند که شهوت نشستن بر صدر را دارند!

منبع: مشرق

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر