logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۹۷۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

مردم ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات استکبار را به زانو در آورده‌اند

مردم-ایران-با-مشارکت-حداکثری-در-انتخابات-استکبار-را-به-زانو-در-آورده‌اند
استاندار زنجان گفت: مردم ایران با مقوم‌های اعتماد،رضایت و مشارکت دنیای استکبار و استبداد را به زانو در آورده‌اند.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه ستاد انتخابات استان زنجان، اظهارداشت: در برگزاری انتخابات تجارب گران سنگی وجود دارد و از همه توان برای برگزاری انتخابات سالم در دوره گذشته استفاده شد.

وی با بیان اینکه اجرای مر قانون در برگزاری انتخابات مهم است، افزود: این انتخابات هم با اقتدار کامل برگزار می‌شود و از همه آبرو و تجربه خود استفاده می‌کنم. 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان، افکار افرادی که می‌خواستند هئیت نظارت یا هئیت اجرایی را دور بزنند،عقیم ماند. 

استاندار زنجان با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات پرشور تلاش می‌شود، افزود: در نهایت هر آنچه نظر و اراده مردم باشد از صندوق‌ها بیرون می‌آید. 

حقیقی اعتماد،رضایت و مشارکت را مقوم‌های وحدت در جامعه عنوان کرد و گفت: مردم ایران با این مقوم‌ها دنیای استکبار و استبداد را به زانو در آورده‌اند. 

حقیقی با بیان اینکه ویروس جهش یافته هنوز به استان زنجان نرسیده است، افزود: باید برای برگزاری انتخابات همراه با کرونا آماده شد. 

وی گفت: انتخابات شوراها به صورت مکانیزه و انتخابات ریاست جمهوری به صورت غیرمکانیزه برگزار می‌شود که باید تدابیر لازم اندیشیده شود. 

حجت‌الاسلام علی باقری در ادامه این جلسه، اظهارداشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دور از انتظار بود اما مردم همچنان در صحنه با وجود شرایط نامطلوب اقتصادی و کرونا به صحنه آمدند. 

وی ادامه داد: انتخابات سالم و پاک با حضور حداکثری برگزار می‌شود که ضروری است مردم برای حضور در انتخابات تشویق و ترغیب کنند. 

"حسین میرزاپور" رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی این دوره از سالم‌ترین انتخابات استان زنجان بود که تلاش‌های خوبی برای این امر انجام شد. 

وی با اشاره در پیش رو بودن دو انتخابات ملی و محلی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: با همدلی و هم افزایی می‌توان زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کرد. 

این مسئول خاطرنشان کرد: زمینه ارتباط بیشتر با هئیت نظارت فراهم شده است تا مشکلات حل شود. 

وی گفت: قانون‌مداری و بی‌طرفی موجب کاهش مشکلات و برگزاری انتخابات سالم می‌شود که باید زمینه مطلوب برگزاری فراهم شود. 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان زنجان خاطرنشان کرد: در برگزاری انتخابات باید جدای از مسائل سیاسی و جناح‌بندی رفتار کرد تا انتخابات به صورت مطلوبی برگزار شود. //ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر