logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۹۷۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در زنجان:

15 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع می‌شود

15-هزار-بسته-معیشتی-در-بین-نیازمندان-توزیع-می‌شود
دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های این قرارگاه در ایام پایانی سال گفت: 15 هزار بسته معیشتی در حال آماده‌سازی بوده و تا قبل از پایان سال در بین نیازمندان واقعی توزیع می‌شود.

رحمان هادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: همزمان با توزیع بسته‌های معیشتی در اسفندماه 120 دست جهازیه نیز آماده شده که تا قبل از پایان سال به دست نیازمندان خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: جهازیه‌ها با مشارکت خیرین و برخی از مردم و همچنین تسهیلاتی که موسسه قرارگاه ارائه می‌دهد، آماده شده و از امروز تا پایان سال توزیع خواهد شد.

هادی‌نژاد با بیان اینکه تعداد جهازیه‌ها 120 دست است، افزود: 65 دست به شهر ماهنشان، 25 دست به شهر قیدار، 5 دست به سلطانیه و 5 دست به ایجرود و بقیه نیز به شهر زنجان اختصاص دارد.

وی ادامه داد: جهازیه‌ها تا پایان سال به دست نیازمندان خواهد رسید.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان گفت: 15 هزار بسته معیشتی در حال آماده‌سازی بوده و تا قبل از پایان سال در بین نیازمندان واقعی توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: این بسته‌ها توسط اعضای گروه جهادی توزیع خواهد شد.

هادی‌نژاد در خصوص توزیع ماسک و اقلام بهداشتی نیز خاطرنشان کرد: ماسک و اقلام بهداشتی از طریق سایت «هست اینجا» قابل خریداری است ضمن اینکه علاوه بر آن نیز ماسک و اقلام بهداشتی طی چند مرحله به صورت رایگان در مناطق محروم استان توزیع شده که این امر در اسفندماه نیز انجام خواهد داشت.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر