logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۹۷۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان:

معاملات بورس منطقه زنجان 17 درصد رشد یافت

معاملات-بورس-منطقه-زنجان-17-درصد-رشد-یافت
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: مجموع ارزش معاملات هفته گذشته (25 تا 29 بهمن‌ماه) این منطقه بیش از یک هزار و 903 میلیارد و 824 میلیون و 20 هزار ریال بود که 17 درصد نسبت به هفته ماقبل آن رشد یافته است.

اصغر نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طی هفته گذشته در مجموع 155 میلیون و 373 هزار و 525 سهم حق تقدم سهام در بورس منطقه زنجان، داد و ستد شد.

وی خاطرنشان کرد: 56 درصد معاملات هفته گذشته به خرید و 44 درصد به فروش سهام اختصاص داشت.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: ارزش سهام خریداری‌شده طی مدت مذکور بیش از یک هزار و 59 میلیارد و 769 میلیون و 26 هزار ریال بود.

وی اظهار داشت: ارزش سهام فروخته‌شده نیز بیش از 884 میلیارد و 54 میلیون و 793 هزار ریال بود.

نجفی خاطرنشان کرد: این معاملات توسط 24 کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.

وی با اشاره به معاملات بورس منطقه زنجان در هفته ماقبل (18 تا 21 بهمن‌ماه) یادآور شد: طی این مدت نیز در مجموع 141 میلیون و 781 هزار و 401 سهم و حق تقدم سهام به ارزش بیش از یک هزار و 620 میلیارد و 908 میلیون و 837 هزار ریال در این منطقه، داد و ستد شد.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به سایر فعالیت‌های این منطقه غیر از ارائه آموزش و ثبت معاملات سهام گفت: توقیف سهام، انتقال سهام، رفع توقیف و اصلاح مشخصات و تاییدیه‌های سهامداران، صدور شناسه‌های کاربری اینترنتی، اعلام پورتفو برای رفتن افراد به خارج از کشور، پاسخ به استعلامات دارایی بورس و فرابورس، ممنوع‌المعامله برخی افراد، گواهینامه‌های المثنی، همکاری با ادارات کل امور اقتصادی و دارایی و امور مالیاتی، انحصار وراثت، سهام متوفیان و همچنین پاسخ به استعلام سایر نهادها از دیگر فعالیت‌های بورس منطقه است.

نجفی افزود: بورس منطقه‌ای، علاوه بر حوزه اقتصادی، همکاری‌هایی در پاسخ به استعلامات برخی نهادها مانند دادگاه و مراجع قضایی، ثبت اسناد و املاک و پلیس فتا دارد همچنین ارتباط مستمر با شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و ارتباط با شرکت‌های ناشر در سطح استان نیز از دیگر فعالیت‌های بورس منطقه‌ای زنجان است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر