logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۱
[ شناسه خبر : ۱۹۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئيس اتاق بازرگانی استان زنجان:

انتقال تجربیات، تکنولوژی و سرمایه گذاری مهمترین محور همکاری با فنلاند است/ ارتباط همکاری در حوزه تکنولوژیهای جدید معدنی با فنلاند افزایش می‌یابد

انتقال-تجربیات،-تکنولوژی-و-سرمایه-گذاری-مهمترین-محور-همکاری-با-فنلاند-است-ارتباط-همکاری-در-حوزه-تکنولوژیهای-جدید-معدنی-با-فنلاند-افزایش-می‌یابد

رئيس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به افزایش ارتباط تکنولوژی و سرمایه گذاری با کشور فنلاند گفت: ارتباط همکاری در حوزه تکنولوژیهای جدید معدنی با فنلاند افزایش می‌یابد.

غلاحسین جمیلی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; انتقال تجربیات، تکنولوژی و سرمایه گذاری را از مهمترین محورهای همکاری با کشور فنلاند دانست و اظهار کرد: با حضور هیئت اعزامی اتاق  زنجان به  کشور فنلاند ما از تواناییها و پتانسیلهای بالقوه این کشور  آگاه شدیم  و امیدواریم بتوانیم در حوزه تکنولوژیهای جدید معدنی نیز روابط نزدیکی با این کشور داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تولید ۳ میلیون تن محصولات کشاورزی مازاد بر نیاز استان گفت: محصولات تولیدی در بخش کشاورزی استان از حیث کیفیت قابل مقایسه با کشورهای صنعتی است لکن در خصوص مدت زمان حمل و قیمت نهایی باید تصمیماتی اتخاذ گردد تا این محصولات در کوتاه ترین پروسه زمانی و با کمترین نرخ  بدست مصرف کنندگان برسد.

رئيس اتاق بازرگانی استان زنجان تصریح کرد: استان زنجان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و محل استقراراز  ویژگیهای منحصر به فردی برخوردار است  بگونه‌ای که بیش از نیمی از جمعیت استان در شعاع ۴۰۰ کیلومتری زنجان اسکان داشته  از این رو می توان با محوریت استان زنجان با  سایر نقاط ایران روابط تجاری ایجاد کرد و دولت نیز در صدد تبدیل زنجان به مرکز لجستیک شمالغرب کشور است.

وی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ ایرانیان مقیم کشورهای نوردیک گفت: این همایش فرصتی مناسب جهت آشنایی بازرگانان این کشور با بازارهای هدف می باشد لذا ما از کلیه علاقمندان به تجارت با ایران جهت حضور در این همایش دعوت می کنیم لذا فنلاندیهای مقیمم  ایران نیز می توانند بصورت ویژه در این همایش حضوریابند.

رئیس اتاق زنجان با اشاره به توسعه فضای اداری اتاق پیشنهاد کرد آن دسته از شرکتهای خارجی که علاقمند به همکاری با استان هستند می تواند به مدت ۶ ماه تا یکسال از فضای رایگان اداری اتاق  برای استقرار استفاده کنند.

وی به اهمیت جذب گردشگری و توریست اشاره کرد  و افزود: با توجه به قدمت تاریخی ایران و زیبائیهای منحصر به فرد کشور فنلاند می توانیم در خصوص صنعت توریسم نیز همکاری و سرمایه گذاریهای مشترکی ایجاد کنیم.

///ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر