logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۹۷۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

نیروی انسانی موتور توسعه جامعه است

نیروی-انسانی-موتور-توسعه-جامعه-است
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت :محیط آموزش و پرورش کمیته امداد نیست و باید نیروهای کاردان، باسواد و تربیت شده متناسب با مقتضیات زمان در این حوزه به کارگیری شوند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در مراسم افتتاح مجتمع آموزشی سردار شهید سلیمانی زنجان، اظهارداست:  نیروی انسانی هر جامعه‌ای به عنوان موتور حرکت و توسعه جامعه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۴ میلیون دانش‌آموز کشور امانت در دست نظام اسلامی هستند، افزود: آموزش و پرورش در خط مقدم تربیت نسل‌های جدید قرار دارد و هر چه صرف شود، سرمایه‌گذاری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: نسل‌های امروز جامعه،  مدیران فردا در حوزه‌های سیاست، فرهنگ، اجتماع و قدرت هستند که باید برای تربیت این نسل مربی‌‌های خوبی داشت.

امام جمعه زنجان یادآور شد: محیط آموزش و پرورش کمیته امداد نیست و باید نیروهای کاردان، باسواد و تربیت شده متناسب با مقتضیات زمان در این حوزه به کارگیری شوند.

صفری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان، در ادامه این جلسه، اظهارداشت: اعتبارات ملی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از ۱۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ به ۵۶ میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ پروژه از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در حال اجرا است، افزود: ۲۳ پروژه به صورت مشارکتی اجرایی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: هیچ پروژه رها شده‌ای در حال حاضر در استان زنجان وجود ندارد و زنجان با اقدامات انجام شده، زنجان با مدارس خشتی و بخارهای نفتی خداحافظی کرده است.

وی گفت: پروژه حیات طیبه به نام سردار سلیمانی در ۸ هزار و ۱۰۸ متر مساحت با ۴۲ کلاس با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

حسن مظفری  مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه این جلسه اظهارداشت: امروز روز مهمی برای دانش‌آموزان استان زنجان است و تحصیل خود را در مکان جدیدی که مزین به نام سردار شهید سلیمانی است، آغاز می‌کنند.

وی گفت: این مدرسه در هشت هزار و ۱۰۸ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲۲۷ میلیارد تومان احداث شده است.

این مسئول از آغاز عملیات اجرایی و احداث ۱۶ باب مدرسه با حضور وزیر آموزش و پرورش خبرداد و افزود: چنین احداثی در آموزش و پرورش استان زنجان بی‌نظیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: آموزش و پرورش نقطه شروع توسعه جامعه است که مخترعین، دانشمندان، عالمان، اساتید، مراجع تقلید و مدیران از دامن آموزش و پرورش برمی‌خیزند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر