logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۹۶۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

مشکل شهرک برق و آی‌تی استان زنجان باید برطرف شود

مشکل-شهرک-برق-و-آی‌تی-استان-زنجان-باید-برطرف-شود
استاندار زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر باید شهرک برق و التکرونیک قوی در استان داشتیم گفت: باید به دبنال راهکار حل مشکلات این شهرک باشیم.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: پیشنهاد‌هایی که سرکنسولگری ایران در کربلا جهت افزایش تعاملات تجاری دادند، پیشنهاده‌های بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه این موضوع به عنوان مصوبه تلقی شود تا برای این پیشنهادها راه اجرایی مشخصی ترسیم شود تصریح کرد: استانداری زنجان نیز این آمادگی را دارد و انتظار داریم این موضوع عملی شود.

استاندار زنجان در مورد حضور سفیر ارمنستان در استان زنجان نیز گفت: می‌توانیم برای هفته آینده زمانی را تنظیم کنیم تا سفیر این کشور در استان زنجان حضور یابد.

وی در ادامه همچنین به موضوع افزایش تعاملات تجاری با قره باغ آذربایجان گفت: نامه‌ای در این خصوص با امضای بنده تنظیم شود تا ما آمادگی خود را جهت ایجاد این تعاملات اعلام کنیم.

حقیقی خاطر نشان کرد: در زمینه‌هایی که در استان زنجان ظرفیت و قابلیت داریم آماده تعامل و همکاری هستیم.

وی در ادامه به حوزه برق و الکترونیک استان زنجان اشاره و عنوان کرد: تبدیل استان زنجان به قطب برق و آی‌تی یک عزم عمومی بوده اما در حال حاضر باید اعتراف کنیم که این عزم تحقق نیافته است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه موضوع قطب برق و الکترونیک استان زنجان از سالهای گذشته مطرح است ابراز کرد: در حال حاضر باید حوزه برق و الکترونیک استان نسبت به شرایط استان خیلی بالاتر می‌شد اما هم اکنون این موضوع محقق نشده است.

وی افزود: باید در حال حاضر یک شهرک بسیار قوی در حوزه الکترونیک داشتیم که متاسفانه این موضوع برآورد نشده است.

حقیقی با تاکید براینکه جابه‌جایی این شهرک ممکن نیست بیان کرد: باید به دنبال رفع مشکل باشیم و بازدید میدانی مدیران از شهرک برق و الکترونیک مصوب شود و مدیران مرتبط باید از نزدیک مشکلات این شهرک را بررسی کنند.

وی به موضوع نبود آزمایشگاه فشار قوی برق که در جلسه امروز مطرح شد گفت: برخی از شرکت‌های حوزه برق در استان زنجان آزمایشگاه فشار قوی برق دارند.

استاندار زنجان با تاکید براینکه با حضور دانشگاه زنجان، برق منطقه‌ای و با یکی از نمایندگان استارت آپ فعال جلسه ای تشکیل شود تا این موضوع مورد بررسی قرار گیرد افزود: بعد از به نتیجه رسیدن موضوع موارد آن به توانیر ابلاغ شود.

محسن عباسی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه 35 مورد عقد قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک برق و آی‌تی استان زنجان انجام شده است بیان کرد: خیابان اصلی این شهرک در حال تکمیل است.

وی تصریح کرد: شبکه آب و برق این شهرک از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی انجام شده است از اردیبهشت ماه نیز نسبت به آسفالت ریزی این شهرک اقدام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: مشکلی که در حال حاضر در این شهرک وجود دارد تامین گاز است که شرکت گاز نیز قول مساعد داده است.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر