logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۹۶۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان مطرح کرد؛

لزوم ورود استاندار زنجان به موضوع باغ موزه دفاع مقدس/ اسناد رزمندگان زنجانی جمع‌آوری می‌شود

لزوم-ورود-استاندار-زنجان-به-موضوع-باغ-موزه-دفاع-مقدس-اسناد-رزمندگان-زنجانی-جمع‌آوری-می‌شود
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: اسناد مربوط به رزمندگان زنجان در لشکرهای 17 علی بن ابیطالب(ع)، لشکر 8 نجف و لشکر 31 عاشورا در مرکز جمع‌آوری می‌شود.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان با حمایت فرماندهی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال 1400 برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته‌بندی این کنگره انجام و وظایف کمیته‌ها مشخص شده است، افزود: در راس شورای سیاستگذاری کنگره شهدای استان زنجان آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، حقیقی استاندار زنجان و سردار کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان حضور دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ها نیز به ریاست فرمانداران جلسات این کنگره برگزار و هماهنگی لازم برای اجرای آن انجام شده است.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: عمده‌ترین برنامه این کنگره جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس از جمله وصایا و زندگینامه رزمندگان، شهدا و آزادگان به صورت مکتوب و تالیفات مختلف است.

طهماسبی با بیان اینکه در حوزه جمع‌آوری اسناد کارهای خوبی انجام شده است، گفت: مصاحبه از رزمندگان و سرداران انجام شده و اسناد مربوط به رزمندگان زنجان در لشکرهای 17 علی بن ابیطالب(ع)، لشکر 8 نجف و لشکر 31 عاشورا در مرکز جمع‌آوری می‌شود.

وی یادآور شد: بیشترین فعالیت‌ها در خصوص انجام مقدمات کار برای برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان و امیدواریم با ریشه کن شدن ویروس کرونا، اجلاسیه اصلی در سال 1400 برگزار شود.

این مسئول از برگزاری یادواره‌های شهدا قبل از برگزاری کنگره و اجلاسیه اصلی خبرداد و گفت: اقشار مختلف بسیج و هئیات مذهبی این یادواره‌ها را برگزار می‌کنند.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از انعقاد قراردادهایی با نویسندگان برای نگارش کتاب‌های کنگره شهدا خبرداد و گفت: نویسندگان استان در زمینه نگارش کتب دفاع مقدس استان فعالیت می‌کنند.

طهماسبی با اشاره به پیشرفت احداث باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان، گفت: با توجه به شرایط موجود بهره‌برداری از این موزه نیازمند اعتبارات بیشتری است که از استاندار خواستاریم به موضوع باغ موزه ورود جدی داشته باشد تا این باغ موزه همزمان با برگزاری اجلاسیه کنگره 3535 شهید استان زنجان به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: برای افتتاح باغ موزه دفاع مقدس نیازمند هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی هستیم و از طریق تهران و استان نیز پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر