logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۹۶۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اقتصادی استاندار زنجان:

مرغ با قیمت تنظیم بازار در زنجان عرضه می‌شود/ افزایش قیمت نداریم

مرغ-با-قیمت-تنظیم-بازار-در-زنجان-عرضه-می‌شود-افزایش-قیمت-نداریم
معاون اقتصادی استاندار زنجان در مورد خبرهای مطرح شده در خصوص افزایش قیمت مرغ گفت: هیچ تصمیمی مبنی برافزایش قیمت مرغ در استان زنجان گرفته نشده و در حال حاضر نیز مرغ با قیمت ستاد تنظیم بازار عرضه می‌شود.

محمدرضا آبی پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه موضوع افزایش قیمت مرغ در برخی از استانها اظهار کرد: بنا نیست در استان زنجان قیمت مرغ افزایش یابد و در حال حاضر نیز مرغ با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار کشور عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: هیچ گونه قیمت جدیدی مبنی بر افزایش قیمت مرغ توسط ستاد تنظیم بازار کشوری ابلاغ نشده است و مرغ با قیمت قبلی ستاد تنظیم بازار در حال عرضه است.

معاون اقتصادی استاندار زنجان تاکید کرد: تدابیر لازم جهت جلوگیری از افزایش قیمت مرغ در استان زنجان انجام شده است و در گذشته نیز استان زنجان مرغ را با پایین‌ترین قیمت در بازار عرضه می‌کرد.

وی ابراز کرد: تا به امروز تقریبا توانستیم قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار را کنترل کنیم و بعد از این نیز اقدامات کنترلی جهت جلوگیری از افزایش قیمت مرغ انجام می‌شود.

آبی‌پور تاکید کرد: بازار به صورت کامل رصد می‌شود و اگر قیمت مرغ در استانهای دیگر روند افزایش هم داشته باشد در استان زنجان این اتفاق نخواهد افتاد.

وی در ادامه در مورد روند توزیع روغن مایع در استان زنجان بیان کرد: روغن مایع به اندازه کافی در استان زنجان موجود است و همچنین روزانه به صورت مرتب عرضه می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: روند توزیع روغن توسط بازرسین مورد رصد قرار می‌گیرد و توزیع به صورت منظم توسط عاملین فروشگاه‌ها بزرگ انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه روند توزیع بعد از این نیز به صورت مرتب انجام می‌شود و بازار هم روزانه رصد می‌شود ادامه داد: کمبودی در روغن نداریم چرا که توزیع براساس نیاز بازار انجام می‌شود و کنترل‌های لازم جهت جلوگیری از عرضه روغن در خارج از شبکه صورت می‌گیرد.

آبی‌پور با تاکید براینکه تا آخر سال هیچ گونه نگرانی از بابت روغن مایع در استان زنجان وجود ندارد گفت: تدابیر لازم در این باره اتخاذ شده است.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر