logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۹۶۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان خبر داد؛

تشکیل پرونده قضایی برای یکی از مسئولان کشور/ صحبتهای نادرست و خلاف سیاستهای نظام این مسئول جای تأسف دارد

تشکیل-پرونده-قضایی-برای-یکی-از-مسئولان-کشور-صحبتهای-نادرست-و-خلاف-سیاستهای-نظام-این-مسئول-جای-تأسف-دارد
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: در پی صحبتهای نادرست و خلاف سیاستهای نظام یکی از مسئولان کشور در زنجان پرونده قضائی در دادسرای زنجان علیه وی تشکیل شد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام صادقی نیارکی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه هفته گذشته یکی از مسئولان کشور در زنجان صحبتهای نادرست و خلاف سیاستهای نظام ایراد نمودند که بلافاصله مستندات جمع آوری و با فوریت علیه این مسئول پرونده قضائی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید در مسیر و خط انقلاب قرا بگیرند و کسی نمی تواند با صحبتهای خود انقلاب و نظام را زیر سئوال ببرد افزود: آنچه که هفته گذشته در زنجان اتفاق افتاد و یکی از مسئولان کشور صحبتهای نادرست و خلاف سیاستهای نظام داشتند، جای تأسف دارد.

صادقی نیارکی اظهار کرد: انقلاب ما مردمی، اسلامی و بر پایه ارزش های و باورهای دینی مردم بوده است، در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه همه تحکیم پایه های نظام و انقلاب است همه ما باید در این راه تلاش کنیم نه اینکه با صحبتهای نسنجیده ارزشهای نظام و انقلاب را زیر سئوال ببریم.

رئیس شورای قضائی استان زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه رسیدگی به اتهامات این گونه مقامات در صلاحیت دادسرای تهران است، پرونده با عدم صلاحیت به مرجع مذکور جهت رسیدگی ارسال شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر