logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۹۶۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار طارم خبرداد

آغاز نهال‌کاری در‌ باغات اراضی شیبدار طارم از اسفند ماه

آغاز-نهال‌کاری-در‌-باغات-اراضی-شیبدار-طارم-از-اسفند-ماه
فرماندار طارم با اشاره به حل مشکل تخصیص آب طرح باغات زیتون در اراضی شیبدار طارم گفت: نهالکاری این طرح از اسفندماه امسال آغاز خواهد شد.

ستار صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه مشکل تخصیص آب این پروژه‌ها با پیگیری‌هایی که در استان زنجان شد به نتیجه رسیده است اظهار کرد: برق این پروژه به بهره برداری رسیده و مشکل آب این پروژه رفع شده است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های سطح شیبدار طارم نزدیک به یک هزار و 400 هکتار است که آب مورد نیاز این پروژه‌ها تامین شده است.

فرماندار طارم با بیان اینکه زمین پروژه های باغات شیبدار از طریق سازمان جهاد کشاورزی واگذار شده است افزود: خط انتقال و آبیاری شبکه داخلی این پروژه‌ها و همچنین نیرو رسانی برای این پروژه‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه در برخی از پروژه‌ها چاله کَنی انجام شده و در برخی از پروژه‌ها نیز در دست انجام است عنوان کرد: در این پروژه‌ها به دلیل عدم تخصیص آب هنوز نهالکاری اتفاق نیفتاده است.

صفری با تاکید براینکه اسفند ماه مرحله کِشت نهال زیتون در این پروژه‌های آغاز خواهد شد خاطرنشان کرد: همه مصوبات این طرح‌ها اجرا می‌شود و آب مورد نیاز آنها نیز تامین خواهد شد.

لازم به ذکر است از شش پروژه پيش‌بيني شده دو پروژه به 100 پيشرفت فيزيكي رسيده است. پروژه‌های(«کلتان-جزلان‌دشت»، «دهنه- ونسر»، «هزاررود» و «پاوه‌رود») در دست اجرا هستند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر