logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۹۶۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی:

سوال از آذری جهرمی تا دو روز آینده تقدیم هئیت رئیسه مجلس می‌شود

سوال-از-آذری-جهرمی-تا-دو-روز-آینده-تقدیم-هئیت-رئیسه-مجلس-می‌شود
نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: سئوال از آذری جهرمی – وزیر ارتباطات- تا دو روز آینده تقدیم هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: متاسفانه اقدام وزیر ارتباطات پیرو اقدام رئیس جمهور در استان زنجان بود و این سخنان با وجهه پایتخت شور و شعور حسینی زنجان نه تنها هماهنگی نداشته بلکه در تضاد آن با آن قرار دارد.

وی گفت: اینکه آقای روحانی در زنجان از قیام ابا عبدالله الحسین (ع) درس قعود و مذاکره گرفتند این شایسته نبود و نباید کسی به خود جرات بدهد که در پایتخت شور و شعور حسینی نسبت به تحریف قیام ابا عبدالله الحسین (ع) اقدام کند.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: هر داور منصفی موضع وزیر ارتباطات را تحریف مکتب امام خمینی (ره) می‌داند، در روزی که پیام مقام معظم رهبری به روسیه ارسال شده پذیرفتنی نیست که فردی این چنین موضع گیری نادرستی کند، ما به این موضوع واکنش نشان خواهیم داد.

نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سئوال از وزیر ارتباطات در سامانه ثبت شده و وزیر را به مجلس می‌کشانیم و باید پاسخ بدهد، بیان داشت: این سئوالات در خصوص اظهارات وزیر ارتباطات مطرح است که اولا موضع‌گیری در حوزه سیاست خارجی چه ارتباطی به وزیر ارتباطات دارد؟، دوما چرا وی مکتب امام خمینی (ره) را تحریف کرده و سوما چرا موضعی گرفته است که با موضع مقام معظم رهبری زوایه دارد و موجب تضعیف سیاست خارجی می‌شود.

حجت‌الاسلام شجاعی خاطرنشان کرد: چرا وزیر ارتباطات این موضع را در پایتخت شور و شعور حسینی زنجان گرفته است در حالی که کسی حق ندارد در استان ولایت مکتب امام خمینی (ره) و قیام ابا عبدالله الحسین (ع) تحریف کرده و در مقابل ولایت موضع بگیرد.

وی گفت: در حال جمع‌آوری امضا از سایر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی هستیم و تا دو روز آینده سئوال از وزیر ارتباطات تقدیم هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر