logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۹۵۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وزیر دفاع:

نیروهای مسلح با فرمان رهبری در مقابله با کرونا پای کار بودند

نیروهای-مسلح-با-فرمان-رهبری-در-مقابله-با-کرونا-پای-کار-بودند
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح با فرمان رهبری در مقابله با کرونا پای کار بودند گفت: 70 درصد تخت‌های مراکز درمانی نیروهای مسلح به بیماران کرونایی اختصاص یافته بود.

به گزارش موج رسا; امیر سرتیپ امیر حاتمی در مراسم افتتاح بخش‌های ICU و رادیولوژی بیمارستان ارتش زنجان اظهار کرد: دو مقوله امنیت و سلامتی از مولفه‌های مهمی در جامعه هستند که این موضوعات شاید در کشور تا به امروز روشن نبود اما امروز هر دو مولفه امنیت و سلامی را به خوبی درک می‌کنیم.

وی تصریح کرد: امروز قدر امنیت را می‌دانیم چرا که اگر توان نداشته باشیم دشمن به راحتی می‌تواند به کشورمان آسیب وارد کند اما امروز به همت تلاشگران تامین امنیت کشور از نیروی انتظامی و ارتش گرفته تا سپاه پاسداران نقش ویژه‌ای در تامین امنیت ایفا می‌کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ابراز کرد: تلاش همه ما این است که مردم همیشه احساس امنیت داشته باشند و خدا را شاکریم در این فضای پرتلاطم منطقه امنیت بسیار خوبی را در کشور داریم.

وی عنوان کرد: قبل از کرونا قدر سلامتی را نمی‌دانستیم و کرونا نشان داد که نبود بهداشت و سلامت چه عواقبی را می‌تواند در جامعه داشته باشد.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه تلاش همه کسانیکه خالصانه در حوزه سلامت فعالیت دارند قابل تقدیر است و به همه پرستاران و کادر درمان سراسر کشور ادای احترام می‌کنم عنوان کرد: نیروهای مسلح کشورمان نیز براساس فرمایشات و دستورات مقام معظم رهبری از همان زمان شیوع کرونا پای کار بودند و خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه دادند.

وی افزود: همه نیروهای مسلح در حوزه مقابله با کرونا همگام بودند و بیش از 70 درصد تخت‌های بیمارستانی مراکز درمانی نیروهای مسلح به بیماران کرونایی اختصاص یافته بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح در هر جایی که نیاز بود ورود کرده و شبانه روز در مبارزه با بیماری کرونا تلاش کردند و این فعالیت‌ها در برخی از استانها و شهرها بسیار قابل توجه بود.

وی گفت: شرایط خوبی بوجود آمده تا یک نوسازی در مجموعه نیرو‌های مسلح ایجاد شود و حضور سه باره فرمانده نیروی زمینی ارتش نشان می دهد که یک نگاه توام با تفکر و برنامه‌ریزی شده در این حوزه وجود دارد.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه بیمارستان‌های خصوصی به دلیل شرایط کرونا با شرایط و مشکلاتی همراه شدند و حتی در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان مشکل داشتند افزود: بیمه نیز در این حوزه به خوبی عمل کرد و زمانی که لازم شد دارو‌ها را نیز تحت پوشش قرار داده و در کمک به بیمارستان‌ها نیز نقش بسیار مناسبی داشت.

وی بیان کرد: استان زنجان رتبه برتر کشوری در مقابله با بیماری و کنترل آن را داشت که این مسئله بدون تردید با تلاش مسئولان و همراهی مردم اتفاق افتاده است./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر