logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۹۵۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان:

کمک مومنانه کانون پرورش فکری در قالب نوشت‌افزار در مناطق محروم توزیع می‌شود

کمک-مومنانه-کانون-پرورش-فکری-در-قالب-نوشت‌افزار-در-مناطق-محروم-توزیع-می‌شود
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه کمک مومنانه این کانون در قالب نوشت‌افزار است، گفت: این بسته‌ها در اختیار کتابرسان‌های سیار قرار داده می‌شود تا برای اعضای کانون در مناطق محروم و کم‌برخوردار توزیع کنند.

علیرضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: کتابرسان‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که جهت اجرای برنامه به روستاهای محروم و مناطق کم‌برخوردار اعزام می‌شوند، بسته‌های نوشت‌افزار را در بین کودکان و نوجوانان عضو کانون توزیع می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسته‌های مومنانه شامل 4 جلد دفتر و 4 عدد مداد است، خاطرنشان کرد: اکنون به دلیل اینکه مدتی است کتابرسان‌ها به دلیل شرایط کرونایی تعطیل هستند، بسته‌ها در اختیار مراکز کانون در شهرستان‌ها قرار گرفته است.

نوری افزود: این بسته‌ها در اختیار مراکز کانون در شهرستان‌ها قرار گرفته تا زمانی که بازگشایی و فعالیت کانون‌ها آغاز شد جهت توزیع در اختیار کتابرسان‌های سیار قرار گیرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه تعدادی از این بسته‌ها نیز در اختیار نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار گرفته است، گفت: تعدادی از این بسته‌ها تحویل شده تا در بین خانواده‌های کم‌بضاعت و کودکان و نوجوانان جامعه هدف خود توزیع کنند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون مراکز کانون در تمام شهرستان‌ها دایر است، اظهار داشت: البته مراکز، بدون پذیرش عضو، دایر هستند.

نوری خاطرنشان کرد: همکاران در مراکز حضور دارند و هم فعالیت‌های عمومی و هم کارگاه‌های تخصصی به صورت برخط (آنلاین) انجام می‌شود اما اعضای کانون به صورت حضوری در مراکز، پذیرش نمی‌شوند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر