logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۹۵۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون هماهنگ کننده سپاه مطرح کرد؛

مرگ بر آمریکای متفاوت در تراکتورسازی تبریز/ ما میتوانیم و باید بتوانیم

مرگ-بر-آمریکای-متفاوت-در-تراکتورسازی-تبریز-ما-میتوانیم-و-باید-بتوانیم-
سردار نقدی گفت: تمام پیچ و مهره، صفحات ریخته‌گری و غیره در مجموعه تراکتورسازی در حال فریاد زدن مرگ بر آمریکا هستند.

به گزارش موج رسا; معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌صبح امروز در افتتاح خط تولید تراکتورهای مدل ۴۱۲۰ و ۴۵۵ در کارخانه تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: اگر توانستیم ۴۲ سال در مقابل همه توطئه‌های رنگارنگ که شمارش آنها امکان‌پذیر نیست، بیایستیم و آنها را خنثی کنیم، به این خاطر است که فقط شعار نداده‌ایم بلکه عمل کرده‌ایم.

نقدی با بیان اینکه تمام پیچ و مهره، صفحات ریخته‌گری و غیره در مجموعه تراکتورسازی در حال فریاد زدن مرگ بر آمریکا هستند، گفت: تراکتورسازی ایران با انتخاب راهبرد درست “ما می‌توانیم و باید بتوانیم” پیش رفته و آن را در این افتخارات نشان دادند زیرا برای ملتی که استقلال یافته، هیچ چیز غیرممکن نیست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بنده اگر اینجا هستم به خاطر عرض تشکر از تلاشگران خط مقدم تولید در مقابل جنگ تحمیلی اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر همه صنایع خط مشی این مجموعه را الگوی خود قرار دهند، قطعا پیروزی‌های بسیار درخشان‌تری پیش روی ملت بزرگ ایران قرار خواهد گرفت.

سردار نقدی متذکر شد: امید است تا همت بلند و عزم استوار برای تولید داخلی توسعه پیدا کرده و تعمیم به کارخانه‌های دیگر یابد.

وی تاکید کرد: بنده دست شما و کارگران این مجموعه را می‌بوسم که برای بومی‌سازی این صنعت همت کرده‌اید و از خداوند می‌خواهم تا اجر این کارتان را در زندگی‌تان جاری کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌یادآور شد: شما قلب رهبری را خوشحال کردید و خداوند نیز قلب شما را شاد کند.

منبع: فارس تبریز

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر