logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۹۵۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌ها همانند کوه استوار ایستاده است

انقلاب-اسلامی-در-برابر-توطئه‌ها-همانند-کوه-استوار-ایستاده-است
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی علیه کشورمان توطئه‌های مختلفی از طرف دشمن طرح ریزی و اجرا شده است گفت: انقلاب اسلامی بعد از پیروزی در برابر همه توطئه‌ها همانند کوه استوار ایستاده است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی در مراسم تجلیل از فجر آفرینان و لشگر فرشتگان تاریخ ساز با اشاره به اینکه ظلم‌های زیادی به ملت ایران شده اما همچنان ملت ایران مقتدرانه ایستاده است اظهار کرد: همچنان در برابر دشمن با اقتدار کامل ایستادیم و اجازه نمی‌دهیم دشمن به اهداف خود برسد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بعد از پیروزی تا به امروز در برابر همه توطئه‌ها همانند کوهی استوار ایستاده است، افزود: فرهنگ، اندیشه و اقتدار ملت ایران فراموش شدنی نیست.

امام جمعه زنجان عنوان کرد: خورشید انقلاب غروب نمی‌کند و امید ما این است که به لطف خدا بتوانیم این انقلاب را به صاحب اصلی خود یعنی امام عصر(عج) برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال کرونا مانع برگزاری اجتماعات عظیم ایام الله 22 بهمن ماه شد اما باید حداقل‌ها را هم برای گرامیداشت این روز عزیز داشته باشیم.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه جلساتی که برای جانبازان، شهدا و آزادگان برگزار می شود باید اهمیت داده شود گفت: به این موضوع باید به عنوان یک وظیفه نگاه کنیم.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات خود اعلام کردند که گرامیداشت و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست بنابراین یاد شهدای انقلاب اسلامی در تاریخ ماندگار است.

امام جمعه زنجان در ادامه به واقعه کربلا اشاره و ابراز کرد: نقش همه شهدا در واقعه کربلا معلوم بود اما اگر حضرت زینب کبری(س) نبود واقعه کربلا گفته نمی‌شد و در واقع کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود.  

وی با بیان اینکه سخنان حضرت زینب(س) بود که واقعه کربلا را در تاریخ ماندگار کرد چرا که هدف دشمن این بود که این واقعه در تاریخ مخفی بماند عنوان کرد: تا به امروز ماندگاری اسلام نیز به برکت سید‌الشهداء(ع) بوده است.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه از زمانی چشم به دنیا گشودیم در مجالس روضه خوانی بزرگ شدیم اظهار کرد: واقعه کربلا در تاریخ ماندگار بوده و بعد از این نیز ماندگار خواهد ماند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر