logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۹۵۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد؛

ضرورت توجه به بیانیه گام دوم انقلاب برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت

ضرورت-توجه-به-بیانیه-گام-دوم-انقلاب-برای-توسعه-فرهنگ-ایثار-و-شهادت
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ضرورت توجه به بیانیه گام دوم برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

به گزارش موج رسا; محسن رضایی امروز در جمع فرزندان شهدا در استان زنجان، اظهارداشت: پدران و برادران شما در شرایطی که ملت ایران مظلوم و غریب و نیازمند حمایت بود، بزرگترین سرمایه خود را تقدیم خداوند متعال کرده و اجازه ندادند ایران اسلامی در برابر آیندگان شرمنده شود.

وی افزود: دلاورمردی‌‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای اسلام موجب شد تا حیثیت انقلاب و امام خدشه دار نشود که این کار بزرگ شهدا مایه افتخار در جهان است.

این مسئول با بیان اینکه با پایان جنگ ۳ میلیون جوان از جنگ برگشته به حاشیه رفتتد و این بی‌توجهی فقط شامل حال آنها نشد و خانواده‌های شهدا را هم در حد تامین معیشت به آنها کمک شد، در گرفت، گفت: در پی به حاشیه رفتن فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ هم به حاشیه رفت که این خلا هنوز هم وجود دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: کسانی که در هشت سال دوران دفاع مقدس فقط نظاره گر جنگ بوده و یا در کشورهای خارجی به تحصیل مشغول شدند، مدیریت‌های حساس را برعهده گرفتند و اجازه ندادند فرهنگ دفاع مقدس آنگونه که باید در جامعه ساری و جاری شود.

رضایی با بیان اینکه اغلب نیروهای انقلابی دوران دفاع مقدس که حداقل لیسانس داشتند، در پست‌های مدیریتی کنار گذاشته شدند، افزود: افراد تحصیلکرده در کشورهای خارجی و یا نظاره گران جنگ، فرهنگ و ارزش‌های جدید را به وجود آوردند.

وی یادآور شد: همه دولت‌ها در نظام اسلامی سوار ریل انحرافی شده و فرهنگ را به سوی دیگری سوق دادند که اگر این حرکت متوقف نشود، آینده خوبی در انتظار ما نیست.

این مسئول برضرورت توجه به بیانیه گام دوم برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: باید منویات مقام معظم رهبری در قالب بیانیه گام دوم انقلاب تبدیل به یک انقلاب در درون و چارچوب نظام اسلامی شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: تغییر وضعیت جامعه امروز نیازمند قیامی اقتصادی فرهنگی که باید میراث داران و نسل‌های امروز جامعه با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب این انقلاب را رقم بزنند.

رضایی با بیان اینکه روز به روز از ارزش‌ها فاصله میگیرم، افزود: نسل سوم و چهارم انقلاب باید در صحنه بوده و ناچار هستیم تجارب را به آیندگان منتقل کنیم تا آینده را بسازیم.

وی گفت: برای قیام اقتصادی – فرهنگی به عنوان یک تکلیف نباید منتظر دیگران، اصولگرا و اصلاح طلب و فرماندار و استاندار باشیم بلکه باید با لبیک به مقام معظم رهبری در شان بیانیه گام دوم گام برداریم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر