logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۹۵۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
وزیر ارتباطات:

تمام روستاهای بالای 20 خانوار کشور به اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند

تمام-روستاهای-بالای-20-خانوار-کشور-به-اینترنت-پرسرعت-متصل-می‌شوند
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه هم‌اکنون 96 درصد روستاهای بالای 20 خانوار کشور به اینترنت پرسرعت، متصل هستند، گفت: برنامه‌ریزی شده که تا پایان دولت دوازدهم، تمام روستاهای بالی 20 خانوار به اینترنت پرسرعت، متصل شوند.

به گزارش موج رسا; محمدجواد آذری جهرمی امروز در حاشیه جلسه شورای اداری استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا شرایطی را پیش آورد که میزان دسترسی مردم به اینترنت، پاسخگو نبود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 96 درصد روستاهای بالای 20 خانوار کشور به اینترنت پرسرعت، متصل هستند، خاطرنشان کرد: بر این اساس 16 درصد از اهداف برنامه ششم توسعه، جلوتر هستیم.

آذری جهرمی افزود: برنامه‌ریزی شده که تا پایان دولت دوازدهم، تمام روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت پرسرعت، متصل شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه به لحاظ جمعیتی هم‌اکنون 98 درصد جمعیت روستایی کشور به اینترنت پرسرعت، دسترسی دارند، تصریح کرد: تلاش بر این است که تا پایان دولت دوازدهم این 2 درصد جمعیتی و همچنین 4 درصد باقیمانده از تعداد روستاهای بالا 20 خانوار کشور نیز به اینترنت پرسرعت، متصل شوند.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های ارتباطی در استان زنجان گفت: امروز 155 روستای استان زنجان به اینترنت پرسرعت، متصل شده و بهره‌برداری از اینترنت و شبکه ملی اطلاعات را آغاز کردند.// ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر