logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۹۵۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش خبرداد

دسترسی 15 میلیون کاربر به شبکه شاد/ 17 کارگاه مجازی در کشور تشکیل شد

دسترسی-15-میلیون-کاربر-به-شبکه-شاد-17-کارگاه-مجازی-در-کشور-تشکیل-شد
معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر 15 میلیون نفر از شبکه شاد در کشور استفاده می‌کنند.

به گزارش موج رسا; علیرضا کاظمی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور زمینه مهمی برای تبدیل تهدیدها به فرصت است چرا که عرصه راهیان نور بهترین موقعیت تربیتی در فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی محسوب می‌شود که امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در قالب اردوهای راهیان نور مجازی دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا بازدید کرده و به صورت مستقیم از روایت‌گری‌های راویان دوران دفاع مقدس بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اردوی مجازی راهیان نور برنامه‌ای با کمترین هزینه و بیشترین بهره‌برداری است چرا که در سال‌های گذشته تنها 350 هزار دانش‌‌آموز به این اردوها اعزام می‌شدند اما با فراهم شدن شرایط مجازی بازدید از یادمان‌های دوران دفاع مقدس امروز 200 هزار دانش‌‌آموز از این اردوها کردند.

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش از برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی 5 میلیون دانش‌آموز از اردوهای راهیان نور خبرداد و گفت: قرارگاه فعالیت‌های قرآنی در کشور راه‌اندازی شده است.

کاظمی بیان داشت: 17 کارگاه مجازی با استفاده از ظرفیت‌های استان‌ها تشکیل و نرم‌افزارهای بسیار خوبی در این حوزه در تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نهضت تولید محتوا و نرم‌افزار در کشور شکل گرفته است، افزود: تولید این نرم‌افزارها در شرایط عادی امکانپذیر نبود.

این مسئول تصریح کرد: در حوزه ارتقای مهارت و توانمندی دانش‌آموزان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خط ملی 1570 در کشور راه‌اندازی و به صورت شبانه روزی در خدمت دانش‌آموزان است.

 معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش از تعریف سبدهای متنوع فرهنگی و هنری در آموزش و پرورش خبرداد و گفت: جشنواره‌های متعددی نیز بر اساس ذائقه دانش‌آموزان در فضای مجازی برگزار می‌شود.

کاظمی ادامه داد: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی پنجره‌ای در صفحه اول شبکه شاد با عنوان فجر انقلاب با 10 فضای اختصاصی مرتبت با دهه فجر راه‌اندازی شده است که دستاوردها، سرودها، آهنگ‌ها و بیانیه گام دوم در آن بارگزاری شده است.

وی بیان داشت: هر شب برنامه شبی با قرآن و کانون انقلاب در دسترس 15 میلیون کاربر شبکه شاد با حضور شخصیت‌های برجسته کشور و با استفاده از تولیدات استان‌ها برگزار می‌شود که برخی از این برنامه‌ها 3 میلیون بازدید دارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر