logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۹۴۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه قصابان استان زنجان:

قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی به 150 هزار تومان رسید

قیمت-هر-کیلوگرم-گوشت-گوسفندی-به-150-هزار-تومان-رسید
رئیس اتحادیه قصابان استان زنجان از افزایش قیمت گوشت گوسفند در زنجان خبرداد و گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی به 150 هزار تومان و گوشت گوساله نیز به 124 هزار تومان رسید.

بهلول بیات در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه چند روز است که افزایش قیمت گوشت قرمز اعمال شده است اظهار کرد: قیمت دام زنده در میدان احشام افزایش یافته است.

وی با تاکید براینکه با افزایش قیمت دام زنده شاهد افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار هستیم تصریح کرد: در واقع افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار خودسرانه اتفاق نیفتاده و سازمان صمت افزایش قیمت‌ها را تعیین کرده است.

رئیس اتحادیه قصابان استان زنجان با تاکید براینکه قیمت گوشت قرمز بدون استخوان گوساله در استان زنجان 124 هزار تومان عرضه می‌شود ابراز کرد: گوشت گوساله مخلوط به 118 هزار تومان افزایش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: بقیه موارد در خرید با توافق طرفین خریدار و فروشنده تصمیم‌گیری می‌شود و قیمت‌ها براساس میزان گوشت و میزان چربی آن متغییر است.

بیات با تاکید براینکه قبل از اعمال قیمت‌های جدید گوشت خالص گوساله در زنجان با قیمت 115 هزار تومان عرضه می‌شد که قیمت آن 9 هزار تومان افزایش یافت عنوان کرد: قیمت گوشت با چربی نیز 110 هزار تومان بود که به 117 هزار تومان افزایش یافته است.

وی با تاکید براینکه در حال حاضر گوشت گوسفندی نیز با قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شود افزود: به طور متوسط گوشت گوسفند نر با استخوان و بدون چربی در بازار 150 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه قصابان استان زنجان با تاکید براینکه گوشت گوسفند ماده در هر کیلوگرم 15 هزار تومان ارزان‌تر است بیان کرد: فروش گوشت گوسفند نیز همانند گوشت گوساله توافقی انجام شده و قیمت آن براساس چربی‌های گوشت قرمز تعیین می‌شود.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر