logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۹۴۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد؛

صدور مجوز فعالیت باشگاه‌های ورزشی در زنجان/ باشگاه‌ها ملزم به رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی

صدور-مجوز-فعالیت-باشگاه‌های-ورزشی-در-زنجان-باشگاه‌ها-ملزم-به-رعایت-تمامی-پروتکل‌های-بهداشتی
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به صدور مجوز فعالیت تمام باشگاه‌ها و اماکن ورزشی استان از سوی ستا کرونا گفت: مدیران دستگاه‌ها و روسای هیات‌های ورزشی، مسئول اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در سالن‌ها، باشگاه‌ها و اماکن ورزشی زیرمجموعه خود هستند.

محمدعلی حمزه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مجوز فعالیت تمام باشگاه‌های ورزشی از سوی ستاد کرونا صادر شده و امروز به تمام دستگاه‌های اجرایی، هیات‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در شهرستان‌های آبی و زرد کرونایی، مجوز فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: فعالیت باشگاه‌ها، سالن‌ها و اماکن ورزشی منوط به رعایت و اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی جهت پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

حمزه‌پور با تاکید بر اینکه هم سالن‌ها و هم استخرهای ورزشی، ملزم به رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی هستند، افزود: پیش از این فقط برای تمرین ورزشکاران رشته‌های شرکت‌کننده در مسابقات کشوری، مجوز فعالیت صادر می‌شد اما این مجوز برای فعالیت تمام باشگاه‌ها، سالن‌ها و اماکن ورزشی و آن هم منوط به رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه مجوز ستاد کرونا برای فعالیت باشگاه‌های ورزشی در مناطق آبی و زرد است، گفت: فعالیت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در سایر مناطق، ممنوع ضمن اینکه پروتکل‌های مربوطه نیز همراه با مجوز، ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه نظارت و بازدید مستمر از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی استان صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌هایی که سالن ورزشی دارند و همچنین روسای هیات‌های ورزشی، موظف به نظارت مستمر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده و مسئولیت این کار بر عهده آن‌ها است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر