logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۹۴۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
روحانی در مراسم افتتاح پروژه‌های اقتصادی زنجان:

انتقال آب به شرق و غرب کشور از مهمترین برنامه‌های دولت است/ پیروزی ایران در دادگاه لاهه نشان از اقتدار نظام اسلامی است

انتقال-آب-به-شرق-و-غرب-کشور-از-مهمترین-برنامه‌های-دولت-است-پیروزی-ایران-در-دادگاه-لاهه-نشان-از-اقتدار-نظام-اسلامی-است
رئیس جمهور گفت: انتقال آب به شرق و غرب کشور مهمترین برنامه کشور است که فاز نخست انتقال آب از خلیج فارس اجرایی شده است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های اقتصادی استان زنجان، اظهارداشت: انتقال آب به غرب و شرق کشور از مهمترین اولویت‌های دولت است.

وی گفت: با انتقال آب به قسمت غرب کشور، میلیاردها متر مکعب آب استحصال شده و این بخش از کشور نظر  کشاورزی و باغداری احیا می‌شود.

رئیس جمهور بیان داشت: انتقال آب به شرق کشور از دیگر پروژه‌های مهم است که امیدواریم مرحله بعدی آن نیز به زودی افتتاح شود.

حجت‌الاسلام روحانی خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید دو طرح آبرسانی از خلیج فارس به خراسان جنوبی و رضوی و خط دیگر به سیرجان و یزد و اصفهان اجرایی می‌شود که تحول بزرگی در صنعت، معدن ایجاد کرده و موجب آبادانی در کشور می‌شود.

وی با اشاره به ارائه گزارش خوب و امیدوار کننده استان زنجان، ادامه داد: کاهش تعداد بیمه بیکاری در این استان نشان دهنده موفقیت در ایجاد اشتغال برای این استان است.

رئیس جمهور یادآورشد:  طبق گزارش ارائه شده عمده پروژه‌های استان زنجان در سال‌های ۹۷ و ۹۸ تکمیل شده است که از استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سرمایه‌گذاران سپاسگزاری و تشکر می‌کنم.

حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به افتتاح کارخانه اطلس چین در ابهر، گفت: زمینه صادرات خوبی برای محصولات جین با افتتاح این پروژه در زنجان ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به موفقیت ایران در دادگاه لاهه، این پیروزی را مهم و با ارزش عنوان کرد و گفت: این پیروزی در مقابل ابرقدرتی همچون آمریکا قدرت و عظمت ملت ایران را به نمایش گذاشت.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: پیروزی ایران در این دادگاه با عده محدودی از دیپلمات نشان از اقتدار نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام روحانی تصریح کرد: مسئله فولاد، پتروشیمی و نساجی برای ما مهم بوده و توجه ویژه‌ای به پروژه‌های این بخش شده است.

وی با بیان اینکه تحریم رنج و مشکلات بسیاری را برای مردم ایران ایجاد کرده اما مانع متوقف شدن نشده و نمی‌شود، افزود: اگر پروتکل‌ها اجازه می‌داد مردم ایران امسال بیش از سال‌های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کردند.

رئیس جمهور گفت: لعن و نفرین مردم به تحریم‌کنندگان است همان‌هایی که می‌خواستتد انقلاب پیروز نشود‌.

حجت‌الاسلام روحانی تصریح کرد: خوشحالم که امروز  پروژه‌های صنعتی در زنجان ولایتمدار افتتاح و زمینه اشتغال برای یک هزار و ۷۰۰ نفر ایجاد شد.

استاندار زنجان در ادامه این مراسم با اشاره به ترسیم نقشه راه در استان زنجان، یادآورشد: استان زنجان در بخش‌های مشارکت اقتصادی و فضای کسب و کار دارای رتبه‌های خوبی است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر