logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۱
[ شناسه خبر : ۱۹۴۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت بانوان در پست‌های مدیریتی استان زنجان

استفاده-از-ظرفیت-بانوان-در-پست‌های-مدیریتی-استان-زنجان
استاندار زنجان گفت: در استان زنجان نیز تا جایی که امکان داشته، تلاش بر این شده که از ظرفیت بانوان در پست‌های مدیریتی حداکثر استفاده را ببریم.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی در نشست با زنان فرهیحته و نخبه خطاب به بانوان ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن اظهار کرد: امیدواریم روزی فرا رسد که بانوان شایسته ما حقانیت خود را در مسئولیتی که به آن‌ها داده شده و همیشه هم ثابت کرده‌اند در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، مدیریتی و زندگی بیش از پیش در عمل ببینند.

وی افزود: در استان زنجان نیز تا جایی که امکان داشته، تلاش بر این شده که از ظرفیت بانوان در پست‌های مدیریتی حداکثر استفاده را ببریم و هم‌اکنون وضعیت انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی استان نسبت به استان‌های دیگر در حد مقبول است.

حقیقی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا، بسیاری از سیستم‌ها را به هم ریخت، خاطرنشان کرد: حفظ و نگهداری یک استان در راه مبارزه و پیشگیری از کرونا در شرایطی که 7 استان اطراف زنجان در شرایط قرمز کرونایی قرار داشتند، خیلی سخت است.

استاندار زنجان گفت: به طور معمول 5 درصد بیماران بستری در بیمارستان‌ها نیاز به اکسیژن پیدا می‌کنند اما بعد از شیوع ویروس کرونا حداقل 80 درصد بیماران، نیاز به اکسیژن دارند که این‌ها به طور عادی قابل تامین نبوده و نیاز به اکسیژن‌ساز است که تامین شده و اکنون بیش از 3 برابر ظرفیت بیمارستان‌ها اکسیژن‌سازی می‌شود ضمن اینکه در تولید ماسک و تامین اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده هیچگونه کمبودی نداریم و حتی نیاز سایر استان‌ها را نیز تامین می‌کنیم.

وی، افزایش تست‌های آزمایشگاهی را یکی از راه‌های مبارزه و پیشگیری از کرونا بیان کرد و افزود: زنجان، بالاترین میزان تست کرونا در کشور را دارد و به ازای هر یک هزار نفر جمعیت، 130 نفر مورد تست قرار گرفته‌اند.

استاندار زنجان با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی برای مدیریت بیماری کرونا گفت: بسیجیان در این طرح برای کنترل بیماری و ثبت و رصد تمام فعالیت‌های افراد کرونای مثبت، تلاش می‌کنند که کار سخت و طاقت‌فرسایی است.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا انرژی بسیاری را از توان مجموعه مدیریتی گرفته است، اظهار داشت: از طرفی، کرونا شدت یافته و ضربه‌اش سخت است و از طرف دیگر متاسفانه برخی‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و وقتی مبتلا شده و در بیمارستان بستری می‌شوند، تازه می‌فهمند که چه اشتباهی کرده‌اند.

حقیقی ابراز کرد: امیدواریم با پیک چهارم کرونا مواجه نشده و پیک سوم را به واکسن متصل کنیم و واکسن کرونا به زودی به گروه‌های مشخص شده تزریق شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر