logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۹۴۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد؛

21 پروژه عمرانی با 518 میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

21-پروژه-عمرانی-با-518-میلیارد-ریال-اعتبار-در-دهه-فجر-به-بهره‌برداری-می‌رسد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با ایام‌الله مبارک دهه فجر 21پروژه عمرانی بنیاد مسکن با اعتباری بالغ بر ۵۱۸ میلیارد ریال، افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش موج رسا; و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، رضا خواجه‌ای با اشاره به برنامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در دهه فجر امسال اظهار داشت: در این ایام، بخشی از پروژه‌های عمرانی در حوزه روستایی و شهری، طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی و همچنین در حوزه مسکن محرومین این نهاد با اعتباری بیش از ۵۱۸ میلیارد ریال در مناطق مختلف استان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های هادی روستایی در سطح روستاهای استان، گفت: طرح هادی روستایی در 6 روستای شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، طارم و سلطانیه افتتاح می‌شود.

خواجه‌ای، مهمترین هدف طرح‌های هادی روستایی را تجدید حیات روستا به لحاظ ابعاد فیزیکی، اقتصادی و اجتماعی دانست و افزود: ساماندهی و اصلاح موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف در روستا 3 محور اصلی در طرح هادی روستا به شمار می‌روند.

وی یادآور شد: در این ایام، 14 پروژه مقاوم‌سازی و بهسازی مسکن روستایی و همچنین 560 واحد مسکن محرومین استان با اعتباری بالغ بر 448 میلیارد ریال نیز در روستاهای استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه اجرای طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی، گامی استوار در راستای توسعه امکانات عمرانی و بهبود کیفیت مساکن روستایی می‌باشد، تصریح کرد: پیشگیری از تخریب مسکن روستایی در حوادث، تمرکز سرمایه‌گذاری در روستاهای مستعد، توزیع عادلانه اعتبارات بخش مسکن در شهر و روستا، ترویج مقاوم‌سازی، آموزش و ارتقای دانش فنی روستاییان و ترویج الگوی ساخت مسکن اقتصادی از جمله اهداف اصلی طرح است.

وی همچنین از افتتاح یک پروژه در حوزه مسکن شهری (18 واحدی وصال ابهر) با اعتباری بیش از 35 میلیارد ریال در این ایام خبر داد و گفت: تامین مسکن محرومان و اقشار کم‌درآمد اعم از روستایی و شهری از طریق تولید و احداث واحدهای مسکونی با فراهم نمودن مشارکت و همکاری مردم، خیرین یا اخذ تسهیلات بانکی، یکی از اهداف مهم بنیاد مسکن است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر