logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۹۴۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس مطرح کرد؛

پیشرفت‌های دفاعی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی/ ایران امن‌ترین کشور منطقه است

پیشرفت‌های-دفاعی-مهمترین-دستاورد-انقلاب-اسلامی-ایران-امن‌ترین-کشور-منطقه-است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: با وجود بی‌ثباتی در منطقه خلیج فارس، ایران امن‌ترین کشور در این منطقه محسوب می‌شود.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نظام اسلامی دستاوردهای مهمی داشته است اما بزرگترین دستاورد نظام اسلامی کور کردن چشم طمع دشمنان به خاک این کشور است.

وی با اشاره به موفقیت‌های نظام اسلامی در دفاع از مرزهای کشور و خنثی کردن توطئه، تجاوز و چشم طعم دشمنان به نظام اسلامی، بیان داشت: ایران اسلامی از نظر دفاعی به حدی پیشرفت کرده است که مدعیان جهان نمی‌توانند با آن مقابله کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هر تجاوزی از سوی بیگانگان و استکبار جهانی از سوی نظام اسلامی پاسخی کوبنده داشته و دشمنان جرات نگاه کردن به کشور را ندارند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمله به پایگاه نظامی آمریکا از سوی هیچ کشوری انجام نشده بود، افزود: این پاسخ دندان‌شکنی به آمریکا در عین‌الاسد داد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نظام اسلامی به متجاوزان به مرزهای کشور از جمله پهبادهای آمریکایی پاسخ درخوری داد و نظام اسلامی اجازه نمی‌‎دهد امنیت کشور خدشه‌دار شود.

طاهری تصریح کرد: از نظر اطلاعاتی نیز ایران نمره قابل قبولی دارد که دستگیری ریگی در آسمان یکی از مهمترین کارهای اطلاعاتی بود که مشابهی نداشت.

وی گفت: نظام اسلامی در بحث‌های دفاعی و نظامی دستاوردهای فوق‌العاده‌ای داشته و حرف‌های بسیاری در این زمینه برای گفتن دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ایران با وجود اینکه در بحرانی‌ترین منطقه جهان قرار دارد اما از امن‌ترین کشورهای جهان بوده و کشورهای همسایه در بی‌ثباتی به سر می‌برند.

طاهری با بیان اینکه تامین امنیت در منطقه بی‌ثبات کار سخت‌تری است، گفت: تامین امنیت در چنین منطقه‌ای از  توفقیات جمهوری اسلامی است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر