logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۹۴۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

افتتاح پروژه‌های راهداری زنجان به ارزش 856 میلیارد ریال

افتتاح-پروژه‌های-راهداری-زنجان-به-ارزش-856-میلیارد-ریال
مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: درایام دهه فجر سال جاری بالغ ‌بر 856 میلیارد ریال از پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری این اداره کل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش موج رسا; عبدالحسین علی‌اکبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تهیه و نصب بلوک‌های مفصلی بتنی در آزادراه زنجان – قزوین به طول 50 کیلومتر بااعتباری معادل 274 میلیون و 285 هزار ریال و بهره‌برداری از روشنایی نقاط مه گیر در این آزادراه به طول 4 کیلومتر و با اعتباری معادل 20 میلیارد ریال ازجمله این پروژه است.

وی تصریح کرد: روکش آسفالت راه‌های روستایی باغلوجه بیات ، گل بداغ ، زماین انگوران به طول 17.7کیلومتر ،بهره‌برداری از پل عابر پیاده خروجی سلطانیه ،بهره‌برداری از روکش آسفالت محور سلطانیه – خدابنده به طول 6.5 کیلومتر ،افتتاح ساختمان راهدارخانه گرماب در شهرستان خدابنده از دیگر پروژه‌هایی است که در این ایام افتتاح می‌شود .

وی با اشاره به آغاز احداث راهدارخانه تهم در شهرستان زنجان با پیش‌بینی اعتباری معادل 10 میلیارد ریال افزود: فاز یک مجتمع خدماتی – رفاهی پاسارگاد در آزادراه زنجان – قزوین با سرمایه‌گذاری بخش خصوص و اعتبار 370 میلیارد ریال و آغاز احداث لایه جنوبی مجتمع خدماتی – رفاهی آفتاب ابهر نیز جز برنامه‌های اداره کل در ایام مبارک دهه فجر سال جاری است./

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر